Anda jautā: Paldies par jūsu neizsīkstošo enerģiju un dāsnumu. Lai sevi harmonizētu, atgūtu mieru un neaizšūpotos līdzi emocijām, skaitu Tēvreizi, ilgi un bieži. Jūs daudz savos skaidrojumos minat, ka jāapgūst neapgūtās mācības. Tā īsti nemāku to praktizēt. Skaitot Tēvreizi, es esmu ” iekšā” katrā vārdā un tad citas domas nav. Ja atkal domāju, kāda mācība jāizprot, tad pieslēdzas prāts un tas dod savus tekstus, Tēvreize tad automātiski iznāk skaitīt. Un tā pie galvenās atziņas arī nenokļūstu. Kā man apgūt mācību? Piemēram, bieži jūtu kakla un krūškurvja augšējā daļā tādu kā smagu strāvojumu. Turu rokas virsū un skaitu Tēvreizi. Vai man tajā brīdī ir jāuzdod kādi jautājumi? Pēc Jūsu teiktā, jāsaprot mācība un ar laiku sakārtosies. Ir kaut kas nepateikts vai uzkrāts…. ?? Bet kā pie tās atbildes tikt? Tieši kā praktizēt?
Elvita Rudzāte atbild: Tēvreizi var skaitīt, kad ir saasinājums, bet, kad paliek mierīgāk, nepieciešams padomāt ar prātu kāpēc mani šāda situācija piemeklēja. Domāju, ka Anda par kaut ko nejūtas brīva, kaut ko nespēj pateikt, jo kaunas vai to izdarīs pietiekami labi. Viņai ir bailes būt pašai. Tā arī ir Andas neapgūtā mācība, iemācīties mīlēt sevi, nebaidīties ikdienā būt pašai neatkarīgi no tā ko citi par viņu padomās.
Neapgūto mācību palīdz noteikt ķermeņa fiziskās izjūtas (pašsajūta, kura ķermeņa daļa sāp vai citādi liek par sevi manīt) un Dvēseles izjūtas (ko es jūtu nepatīkamās situācijas laikā). Ja zina ķermeņa filosofiju, tad jau ātri var nonākt pie neapgūtās mācības. Ja nezina ķermeņa filosofiju, tad vairāk jāvadās no emociju izpratnes. Ideāli, ja prot salikt kopā informāciju kuru sniedz ķermenis ar informāciju, kuru sniedz Dvēsele, salīdzinot ar Dievišķajiem likumiem. Es saprotu, ka tas var likties sarežģīti, bet ar laiku, augot apziņas līmenim, tas vairs nešķiet tik grūti.
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu vadītājus piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “PIRMSSKOLAS PERSONĀLA VADĪŠANA” attālināti, 14.03.2025 Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu vadītāju personāla vadīšanas kompetenci. Mērķa grupa: Izglītības iestāžu vadītāji un to vietnieki. Programmas saturs: Lasīt vairāk …