Kāpēc mans draugs iesaka man meklēt citu draugu? 25.07.2014
Rema jautā: Jau astoņus mēnešus man ar vīrieti ir draudzīgas attiecības, kopā saista dejas daudz citas kopīgas intereses, bet jautājums tāds, kāpēc cilvēks visu laiku grib būt uzmanības centrā , kāpēc visu laiku pie jebkādas iespējas var izmest ko personīgi
apvainojošu, piemēram, varbūt tev labāk sameklēt kādu citu, jaunāku, bagātāku? Vai tas ir komplekss, vai zema pašapziņa? Neizprotu! Jā, variants ir viegls, pamet un ej tālāk, bet mani interesē, jo es pati vienmēr cenšos sevi ļoti analizēt, bet šeit esmu nesaprašanā.
Elvita Rudzāte atbild: Remas vīrietim ir ļoti liels stress – bailes “mani nemīl”. ‘Tāpēc viņam ir vēlme būt uzmanības centrā, izpatikt citiem. Tieši šo baiļu dēļ, viņam ir sajūta, ka Rema viņu pametīs un, lai nebūtu jākaunas, ja šāda situācija tiešām izveidosies, tad jau laicīgi pats iesaka, lai viņa meklē citu vīrieti (tā ir lepnība), kaut arī sirdī ļoti baidās tieši no šāda scenārija piepildīšanās. Tā ir aizsardzības reakcija uz bailēm “mani nemīl”.
Tā kā Rema sev ir piesaistījusi šādu vīrieti, tas nozīmē, ka arī viņai piemīt līdzīgi stresi: bailes “mani nemīl”, vēlme izpatikt, kauns un lepnība. Tā kā Rema ar sevi ir jau sākusi strādāt, tad iesaku viņai atbrīvot šos stresus un tad arī vīrieša attieksme mainīsies – viņš sāks Remai noticēt.
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu vadītājus piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “PIRMSSKOLAS VADĪTĀJU STRATĒĢISKĀS DOMĀŠANAS ATTĪSTĪBA” attālināti, 29.01.2025 Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu (PII) vadītāju stratēģiskās domāšanas kompetenci. Mērķa grupa: PII vadītāji un to vietnieki. Lasīt vairāk …
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu personālu piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “CILVĒCISKĀS VĒRTĪBAS PIRMSSKOLĀ” attālināti Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu (PII) personāla kompetences cilvēciskajās vērtībās un cilvēciskajās īpašībās. Mērķa grupa: PII personāls. Programmas saturs: Vispārcilvēciskās Lasīt vairāk …