Kāpēc nespēju izārstēt pirkstu pēc kaķa koduma? 10.08.2018
Anita jautā: Gandrīz 3 mēneši pagājuši, kopš mājas kaķis iekoda man labās rokas rādītājpirksta pirmajā posmā, skaitot no naga pamatnes, un skarot šo locītavu. Protams, saņēmu potes pret trakumsērgu un veidojās sastrutojums. Izgāju 2 antibiotiku kursus, kompreses u.c., bet sāpes nerimās un kodums nedzija. Rentgens uzrādīja, ka ir skarts locītavas kauls. Tieši dziesmu svētku koncerta ģenerālmēģinājuma dienā man operēja pirkstu un iztīrīja locītavas kaulu. Korī dziedāt nesanāca. Analīze parādīja, ka esot sēnīte, jaunais ķirurgs-rezidents lika dzert pretsēnīšu zāles, dārgas un kaitīgas. Rītdien būs ārstu konsīlijs, lai lemtu, kā rīkoties tālāk. Rētas ir sadzijušas, bet pirksta gals ir resns un sārts, daļēji nejūtīgs.
Par sevi varu teikt, ka mīlu visus kaķus – dzīvas radības. Daudzstāvu mājas pagrabā (Rīgā) mitinājās daudz kaķu. 4 gadu laikā esmu palīdzējusi atrast mājas 32 kaķiem caur sludinājumiem internetā, pirms tam nodrošinot sterilizāciju un savā dzīvoklī pieradinot katru kaķi pie cilvēka klātbūtnes. Protams, arī ārstējot vetklīnikās, atblusojot u.t.t. Uz kaķi, kas iekoda, nedusmojos, kaut iekoda viņš caur cimdu brīdī, kad vešanai pie vetārsta centos viņu iedabūt pārnēsājamā būrītī – vajadzēja izmantot citu paņēmienu, nevis ķeršanu.
Vēlētos uzzināt Jūsu ieteikumus un skaidrojumu, ko tas varētu nozīmēt. Brīžiem man liekas, ka Dievs mani soda par kaut ko. Jau iepriekš pateicos par padomu.
Elvita Rudzāte atbild: Ar kaķi patiešām Anitas problēma nav saistīta. Kaķis bija tikai instruments Dieva rokās, kura uzdevums bija norādīt Anitai, kurā virzienā nepieciešams mainīt savu domāšanu un attieksmi pret dzīvi.
Saskaņā ar ķermeņa filozofiju rādītājpirksts simbolizē māti. Trauma simbolizē dusmas. Iekaisums norāda, ka dusmas ir ilgstošas. Strutas simbolizē atriebīgas domas. Trauma locītavā norāda uz vēlēšanos būt labai, lai citi to pamana un slavē.
Veicot dzīves analīzi varētu precīzāk noteikt problēmas cēloni, bet es minēšu piemērus, kurā virzienā padomāt:
1. Vai Anitai ar savu māti attiecībās nav kādas problēmas, piemēram, vai māte novērtē Anitas palīdzību, vai redz cik meita ir labs cilvēks? Vai Anitai nav kādas atriebīgas domas saistībā ar māti, piemēram, doma: “ko tu darīsi, ja es tev nepalīdzēšu?”
2. Ja Anitai pašai ir bērni, vai viņa necenšas bērniem parādīt, cik viņa ir laba māte, kā rūpējas par visiem? Vai viņā nav kādas atriebīgas domas pret saviem bērniem, piemēram, doma: “kad manis nebūs, tad jūs redzēsiet, cik grūti iztikt bez manis”.
3. Sabiedrībā ir maz cilvēki, kas tik pašaizliedzīgi palīdz dzīvniekiem. Anita palīdz kaķiem, kas ir brīnišķīgi, bet kāds ir viņas motīvs, sniedzot šo palīdzību, vai viņa to nedara, lai apmierinātu savu ego, lai sabiedrība redzētu, cik viņa ir labs cilvēks? Savā ziņā viņa ir māte kaķiem, kas par tiem rūpējas. Ja viņas labdarībā ir kāda liekulības pazīme, tad kaķa uzdevums caur šo traumu bija parādīt Anitai, ka labdarība, kas veikta liekulīgi, nav labs darbs Dieva acīs. Tas ir labs darbs cilvēku acīs, bet ne Dieva acīs. Dieva acīs labs darbs ir tāds, kuru tu veic bez aprēķina, bez vēlēšanās sevi apliecināt vai kādam kaut ko pierādīt, bez liekulības, ar mīlestību un pazemību.
Tā kā traumētā vieta sāka strutot, tas nozīmē, ka Anitā ir atriebīgas domas pret kādu, jautājums ir tikai – pret ko? Tā kā problēma nav novērsta vēl pēc mediķu sniegtās palīdzības, tas nozīmē, ka dusmas un atriebīgās domas ir vēl jo projām pret kādu, kas viņas labo nenovērtē. Anitai svarīgi ir saprast, pret ko viņā ir tādas dusmas, piedot un lūgt piedošanu, jo citādi veselības problēma var progresēt un radīt arvien lielākas raizes, un ārsti nespēs palīdzēt. Nezinu, kā Anita uzzināja par portālu Domātājs.lv, bet es iesaku viņai ļoti mācīties, jo neizprotot savas neapgūtās mācības, problēma neatkāpsies vai atkārtosies, tikai citādā veidā. Iesaku Anitai apsvērt domu par mācīšanos izglītības programmā Domātājs vai darīt to pašmācības ceļā, bet brīdinājums, ko Anita ir saņēmusi caur traumu, ir nopietns. Viņai pienācis laiks izprast savas neapgūtās mācības, jo tās (problēmas) neatkāpsies, kamēr viņa tās neizpratīs. Atcerieties, ka skolotājs (problēma) aiziet tikai tad, kad skolnieks (cietējs no problēmas) ir kļuvis dzīves gudrāks jeb audzis garā. Tieši tāpēc Sokrata tautskola ir attīstījusi izglītības programmu DOMĀTĀJS, lai dotu iespēju cilvēkiem labāk izprast dzīvi un augt garā jeb citiem vārdiem sakot, lai palīdzētu paplašināt apziņas līmeni, kas ir šīs dzīves galvenais uzdevums.