Dace jautā: Nevaru rast risināju tādai vienaldzībai. Lieta tāda, ka es mīlu daudz strādāt, tāpēc pieņēmu to ko man liktenis piedāvāja sāku
strādāt kādā frizētavā. Tā kā darbs saistīts ar uzkopšanu piedāvātais atalgojums man šķita labs, jo vakaros tikai strādāju dažas stundas. Sākumā it kā viss bija labi līdz pamanīju, ka salona īpašniecei pret to kas notiek ar salonu ir vienalga, bet es esmu cits cilvēks un es vairs nevaru noskatīties kā īpašniece rīkojas.
Vienu vakaru ierodoties salonā ieraudzīju, ka ūdens sildītājam tek ūdens. Tā kā šajā apkārtnē ūdenim ir daudz dzelzs tā arī dzelzs bija šim sildītājam kaut ko sabojājis un rezultātā no bojātās vietas tecēja ūdens. Tā tas vilkās kādu mēnesi, tad it kā viss pierima, arī citas nebūšanas nebija, bet te kādu vakaru atkal šis ūdens sildītājs lika sevi manīt, bet īpašniecei nekas neinteresē. Viss salonā jūk un lūzt, bet viņa neko par to nevēlas zināt.
Es pēc pēdējā gadījuma vispār baidos salonā strādāt. Un citu ieteikumiem viņa arī neklausa, ja ko gribu ieteikt, tad draud atlaist. Es nezinu ko darīt, varbūt vienkārši aiziet prom no šī darba, jo man šī salona ir patiesi žēl.
Elvita Rudzāte atbild: Dievišķais likums māca: “Viss, kas tev nepatīk citos, attiecas uz tevi pašu.” Ja es pareizi uztvēru Daces teikto, tad viņu kaitina īpašnieces vienaldzība pret viņas īpašumā notiekošo. Tātad Daces neapgūtā mācība ir VIENALDZĪBA. Vispirms Dacei ir jāpadomā kurā jomā un pret ko viņa ir vienaldzīga (sevi ieskaitot)? Tad jāmaina sava attieksme pret to, pret ko viņa ir vienaldzīga un tikai pēc tam jājautā savai sirdij vai turpināt darbu salonā vai nē. Tā kā sirds atbildēs (nevis prāts), tā arī rīkoties. Atgādināšu, ka sirds runā īsi, skaidri, vienkārši un klusi. Prāts runā skaļi, gari, analītiski un sarežģīti.
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu vadītājus piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “PIRMSSKOLAS PERSONĀLA VADĪŠANA” attālināti, 14.03.2025 Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu vadītāju personāla vadīšanas kompetenci. Mērķa grupa: Izglītības iestāžu vadītāji un to vietnieki. Programmas saturs: Lasīt vairāk …