Viss skaistais, kas ielīksmo sirdi un dvēselē rada prieka gaviles, ir Garīgs.

    — Satja Sai Baba

    Visam, ko mēs darām – vai labu vai sliktu, vai apzināti vai neapzināti – seko rezultāts.Tādēļ darīt labu ir nepieciešamība – lai sekas būtu labas.

    — Satja Sai Baba

    Dzīve nav vienvirziena kustība. Mums jābūt gataviem gan dot, gan ņemt.

    — Satja Sai Baba

    Esiet labi, dariet labu, redziet labu. Tas arī ir ceļš pie Dieva.

    — Satja Sai Baba

    Dievišķo var sasniegt vienīgi, pārstājot izcelt citu un slēpt savas kļūdas.

    — Satja Sai Baba

    Dieva īstās mājas ir cilvēka sirds. Dievam nav dārgāka tempļa par cilvēka sirdi.

    — Satja Sai Baba

    Kad jums parādīsies Mīlestības spēks, jūs iegūsiet visus spēkus!

    — Satja Sai Baba

    Ne jau tas, kas zākā, apvaino, bet gan tas, ko mēs uzskatām par apvainojošu; tāpēc tevi neizaicina nekas cits kā paša uzskati.

    — Epiktēts

    Centies mainīt pasauli, kaut mazliet! Saskati būtisko un palīdzi citiem! Nekaitē! Vienmēr domā, kā vari būt noderīgs!

    — Ričards Brensons

    Mūsu laikmetā ceļš uz svētumu noteikti iet cauri darbības pasaulei.

    — Dags Hammarskjolds

    Ja vēlaties vienmēr būt laimīgi, lūdziet labklājību citiem.

    — Satja Sai Baba

    Ja kādam iespējams palīdzēt, kādēļ lai es par to justos nelaimīgs?Ja kādam nav iespējams palīdzēt, ko līdz būt nelaimīgam?

    — Šantideva

    Neskrien pakaļ pagātnei un nepazaudē sevi nākotnē.Pagātnes vairs nav. Nākotne vēl nav pienākusi. Dzīve rit šeit un tagad.

    — Buda

    Meditācijai un medicīnai ir vienas saknes – tas, kas dziedē, kas tevi padara veselu un pilnīgu, ir medicīna, bet augstākā līmenī – meditācija.

    — Senindiešu gudrība

    Nezinot, cik patiesība tuvu, cilvēki to meklē tālumā – cik žēl! Viņi līdzinās tiem, kuri, ūdens vidū stāvot, kliedz aiz slāpēm.

    — Hakuins

    Nepietiek ar zināšanu, mums tā jālieto praksē. Nepietiek ar gribēšanu, mums ir jārīkojas.

    — J.V. Gēte

    Jo lielāks ir spēks, kas piekritis tev kalpot, jo lielāko godprātību tas prasa no tevis.

    — Sokrats

    Mūsu šaubas ir nodevēji un liek mums pazaudēt labo, ko mēs varētu iegūt, liekot mums baidīties mēģināt.

    — Šekspīrs

    Mēs esam tādēļ, ka Dievs ir.

    — Emānuels Svēdenborgs

    Cilvēka dzīves mērķis un nolūks ir vienojoša zināšana par Dievu.

    — Oldoss Hakslijs

    Jaunais cilvēks būs mistiķis – vai viņa nebūs vispār.

    — Karls Rāners

    Mieru tu iegūsi vienīgi tad, ja pats to sniegsi!

    — Marija fon Ēbnere Ešenbaha

    Katra diena ir laba diena.

    — Budistu sakāmvārds

    Nedzen upi, ļauj tai plūst.

    — Āzijas gudrība

    Tajā acumirklī, kurā tu sapratīsi, kas patiesībā esi, visi šīs pasaules noslēpumi tev būs kā atvērta grāmata.

    — Bhagavadgīta

    Naids nekad nenovērsīs naidu- vienīgi mīlestība var pārvarēt naidu.Tas ir mūžīgs likums.

    — Buda

    Esi mīlošs, esi laipns, ej labestības ceļu.

    — Buda

    Neizglītotie savās likstās parasti vaino citus; iesācēji – paši sevi; pilnīgi izglītotie nevaino nedz kādu citu, nedz arī paši sevi.

    — Epiktēts

    Nav grūti mīlēt labu cilvēku. Grūti mīlēt cilvēku tādu, kāds viņš ir.

    — Juris Rubenis

    Viss, kas tev dzīvē ir vajadzīgs, ir tevī. Tu ieklausies savā iekšējā balsī, lai nevajadzētu iztaujāt nevienu citu.

    — Jozefs Kiršners

    Dvēsele vienmēr redz, ar ko slimo miesa. Ķermenis ir dvēseles templis, par ko jārūpējas.

    — Hipokrāts

    Stāvot pie jūras un tikai tajā lūkojoties vien, to pārpeldēt nevar.

    — Rabindranats Tagore

    Labāk ir pieņemt nepareizus lēmumus nekā neizlemt neko, jo no savas rīcības kļūdām tu vari mācīties.

    — Jozefs Kiršners

    Visi šķēršļi un grūtības ir pakāpieni, pa kuriem mēs kāpjam augšā.

    — Fridrihs Nīče

    Iziet cauri pasaulei, nedarot sevi pilnīgāku, ir tas pats, kas iznākt no pirts netīram.

    — Ališers Navoji

    Cilvēks kļūst vesels, neslēpjot savas slimības, nevis izliekoties vesels.

    — Juris Rubenis

    Reizi dzīvē laime klaudzina pie ikviena cilvēka durvīm, taču bieži vien šajā laikā cilvēks sēž tuvējā krodziņā un nedzird tās klauvējienu.

    — Marks Tvens

    Prāts pieder pats sev, un tas spēj pārvērst elli par Debesīm, bet Debesis par elli.

    — Džons Miltons

    Dzīves māksla ir prasme gaidīt. Ar varu atplēsts pumpurs nekad īsti neuzplauks.

    — Zenta Mauriņa

    Lai kāds būtu jūsu darbs, veiciet to kā ziedojumu Dievam.

    — Satja Sai Baba

    Prāts ir vienīgais laimes vai nelaimes, verdzības vai brīvības cēlonis.

    — Satja Sai Baba

    Kad jūs uz kādu norādāt ar pirkstu, tad atcerieties, ka trīs pirksti ir vērsti pret jums pašiem.

    — Satja Sai Baba

    Ja jūs citos atrodat trūkumus, tad ar trīskārt saasinātu uzmanību vērsieties pret saviem trūkumiem.

    — Satja Sai Baba

    Patiess garīgums ir prasme atrast savas kļūdas un tās izlabot.

    — Satja Sai Baba

    Gudrība un citas cēlas īpašības rodas tikai sirdī.

    — Satja Sai Baba

    Mēs varam sasniegt atbrīvošanu, izpildot savus pasaulīgos pienākumus, bet tikai tad, ja mūsu prāts vienmēr paliks iegremdēts Dievišķajā.

    — Satja Sai Baba

    Laime nav mērķis, bet pienākuma pildīšanas dabīgas sekas.

    — Pauls Dāle

    Cilvēka laime – viņa griba.

    — Gēte

    Laime padara priecīgu, nelaime – gudru.

    — Latviešu sakāmvārds

    Pasaules dvēseli baro cilvēku laime. Un arī to nelaime, ļaunums vai skaudība. Īstenot savu Likteni ir cilvēka vienīgais, patiesais uzdevums.

    — Paulu Koelju

    Laimi nes mīlestība, nevis patiesība.

    — Juris Rubenis, Māris Subačs

    Tici un dari, sevi un pasauli. Dari laimi, un būs laime.

    — Rainis

    Augstākā gudrība un laime ir dievišķas kārtības izprašana un piemērošanās tai.

    — Edvarts Virza

    Cilvēks, kas domā tikai par sevi un meklē visur izdevīgumu, nevar būt laimīgs. Gribi dzīvot sev – dzīvo citiem!

    — Seneka

    Nemeklējiet laimi pasaulē, laime ir jūsos pašos, esiet uzticīgi sev.

    — Ērihs Marija Remarks

    Vēlēšanās kalpot vispārības labā jāpadara par dvēseles nepieciešamību, par priekšnoteikumu personiskajai laimei.

    — Antons Čehovs

    Laime ir ar tikumību apvienota labklājība.

    — Aristotelis

    Cilvēks vairo savu laimi par tik, par cik viņš dara laimīgus citus.

    — Bentams

    Labākais veids, kā atbrīvoties no ienaidnieka, ir apzināties, ka viņš nav tavs ienaidnieks.

    — Buda

    Dari to, kas nes svētību, nevis savā labā, bet tādēļ, lai visas Visuma būtnes darītu laimīgas.

    — Buda

    Bailes dzīvot un bailes mirt aizver laimei vārtus.

    — Drukpa Rinpoče

    Lietas rodas un atkal izzūd. Laimīgs ir tas, kas to vienkārši mierīgi vēro.

    — Buda

    Ja vēlies zināt savu nākotni, tad aplūko sevi tagadnē, jo tā ir cēlonis tavai nākotnei.

    — Buda

    Ceļš uz prieku ved caur laipnības izrādīšanu, spēcinot sirdi ar līdzcietību.

    — Buda

    Vislaimīgākais cilvēks ir tas, kas dāvā laimi vislielākajam cilvēku daudzumam.

    — Didro

    Laime pati atrod ceļu pie garā stiprajiem.

    — Indiešu sakāmvārds

    Nedzenies pēc laimes: tā vienmēr atrodas tevī pašā.

    — Pitagors

    Kurš ir laimīgs? – Tas, kura miesa ir vesela, gars mierīgs un izkopj savas dotības.

    — Taless

    Dzīve – tas ir ceļš mājup.

    — Melvils

    Lielā māksla dzīvot laimīgi slēpjas spējā dzīvot tagadnē.

    — Pitagors

    Dzīve gūst savu bagātību no pasaules, bet nozīmi no mīlestības.

    — Tagore

    Dzīvot vajag tā, lai nevajadzētu nāves baidīties un arī tās vēlēties.

    — Tolstojs

    Tur kur ir sirds, mīt arī laime.

    — Poļu sakāmvārds

    Īstu jēgu atminam, kad mūsu “es” kalpo mazajam “tu”, tuvcilvēkiem, un lielajam “Tu” – Dievam.

    — Zenta Mauriņa

    Laime ir ceļa redzējums. Laime ir perspektīva. Bet šim ceļam ir jēga tikai tad, ja tas ved uz kopību ar cilvēkiem, un domu un jūtu bagātību.

    — Saulcerīte Viese

    Laime pati atrod ceļu pie garā stiprajiem.

    — Indiešu gudrība

    Runā, ka pilnīgai laimei cilvēkam ir nepieciešamas tikai dažas lietas: kāds, kuru mīlēt, darbs, ko darīt, un kaut kas, uz ko cerēt.

    — Toms Bodets

    Skaistums nav ķermenī, to rada raksturs un šķīstība.

    — Satja Sai Baba

    Cilvēku bez rakstura nevar nosaukt par cilvēku. Viņš ir tikai dzīvnieks.

    — Satja Sai Baba

    Raksturs ir cilvēka patiesā rota, tā pazaudēšana ir visu viņa ciešanu un bēdu cēlonis.

    — Satja Sai Baba

    Patiess Cilvēks ir tāds, kuram ir stiprs raksturs.

    — Satja Sai Baba

    Īsts humānisms pastāv vienīgi domu, vārdu un rīcības saskaņā.

    — Satja Sai Baba

    Tas, kurš saglabā harmoniju savās domās, vārdos un darbos, ir Patiess Cilvēks.

    — Satja Sai Baba

    To, kurš ir izpratis Dieva vienoto dabu (bez duālisma), var uzskatīt par Patiesu Cilvēcisko būtni.

    — Satja Sai Baba

    Patiess Cilvēks ir tas, kurš apzinās cilvēcei piemītošo Dievišķumu.

    — Satja Sai Baba

    Lai kādu ļaunumu tu otram nodarītu, tu to nodari vispirms sev.

    — Ričards Bahs

    Piepildi dzīvi ar to, ko vienmēr esi sapņojis darīt, un tev vairs neatliks laika justies slikti.

    — Ričards Bahs

    Izvairies no problēmām, un tu nekad tās nepārvarēsi.

    — Ričards Bahs

    Vēlies nākotni bez grūtībām? Kāpēc gan tu parādījies šajā laikā un telpā, ja nevēlies saskarties ar grūtībām?

    — Ričards Bahs

    Tava misija ir soļot pa gaismas taku, lai cik melna nakts valdītu visapkārt.

    — Ričards Bahs

    Tavas iedzimtās īpašības ir atkarīgas no jūtām, kādas tu turi savā sirdī.

    — Satja Sai Baba

    Nekad nerunā nepatiesi vai ar mērķi kādu sāpināt.

    — Satja Sai Baba

    Mūsu raksturs atspoguļojas mūsu vārdos, uzvedībā un ikdienas darbos.

    — Satja Sai Baba

    Lai atbrīvotos no ego, ir jākontrolē savas pasaulīgās domas un jūtas.

    — Satja Sai Baba

    Dariet citiem to, ko vēlaties, lai citi darītu jums.

    — Satja Sai Baba

    Līdzjūtība ir patiesa dievlūdzēja raksturīgākā īpašība.

    — Satja Sai Baba

    Galvenā īpašība, kas tiek gaidīta no dievbijīgā, ir iecietība.

    — Satja Sai Baba

    Lepnība un iedomība ir vispeļamākās īpašības.

    — Satja Sai Baba

    Cilvēkam ir dota Dievišķā gudrība, lai viņš ieraudzītu savu patieso būtību.

    — Satja Sai Baba

    Galva ir slikto domu avots, sirds – cēlo domu avots.

    — Satja Sai Baba

    Nepietiek paziņot, ka jūs esat šķīsti. Tā būs taisnība, ja citi to teiks.

    — Satja Sai Baba

    Domu, vārdu un rīcības vienotība ir Patiesa Cilvēcība.

    — Satja Sai Baba

    Cilvēks var iekarot visu pasauli, kad viņa domas ir šķīstas.

    — Satja Sai Baba

    Tu neiemantosi cieņu, ja tavas domas būs pretrunā ar taviem vārdiem.

    — Satja Sai Baba

    Nekad savu domu nepārvērt rīcībā steigā.

    — Satja Sai Baba

    Sirdij ir jābūt tik mīkstai kā sviests. Prātam ir jābūt tik vēsam kā mēnesgaisma, un runai ir jābūt tik saldai kā medus.

    — Satja Sai Baba

    Prāta līdzsvars ir Patiesas Cilvēciskās būtnes galvenā pazīme.

    — Satja Sai Baba

    Cilvēka svētums dara viņu labu.

    — Satja Sai Baba

    Galvenā darbība, kurā cilvēkam jāiesaistās, ir kalpošana citiem cilvēkiem.

    — Satja Sai Baba

Kāpēc tu strādā par skolotāju? 07.10.2016

Pēdējo dienu aktualitāte pašvaldībās ir izglītības reformas rezultātā aprēķinātās skolotāju algas. Skolotāji žēlojas, ka viņu alga ir samazināta. Protams, nav patīkami par vienu un to pašu darbu saņemt mazāku atalgojumu, bet vai skolotājs ir aizdomājies kāpēc viņš vispār strādā par skolotāju? Skolotāja darbs ir ļoti svarīgs un tas ļoti augstu tiek vērtēts Smalkajā plānā. Tomēr pret šo darbu izvirza Augstākie spēki arī ļoti augstas prasības.

Ko par skolu saka Mācība, kas būtu jāņem vērā prioritāri. Dzīvajā Ētikā jeb Agni Jogā ir teikts: “Katrai skolai no pamatskolas līdz visaugstākajai jābūt dzīvam posmam visu mācību iestāžu ķēdē. Izzināšanai ir jāturpinās visu mūžu. Lietišķās zinības ir jāmāca saistībā ar vēstures un filozofijas zinātni. Katram darba darītājam ir jāattīsta domāšanas māksla. Tikai tad viņš izpratīs pilnveidošanās prieku un spēs izmantot brīvo laiku.

Skolā ir jābūt kādam lietderīgam muzejam, kurā jādarbojas pašiem skolēniem. Jābūt kooperatīvam, un audzēkņiem ir jāiemāca arī tāda sadarbība. Jābūt dažādām mākslas procesu norisēm. Izglītība nevar būt bez skaistuma izpratnes.

Skolas vajag iekārtot un aprīkot tā, lai tās būtu dzīves izdaiļojuma avots. Katram priekšmetam var tikt veltīta mīlestība. Katrai lietai jātiek padarītai par laimīgas dzīves līdzdalībnieci. Kooperācija palīdzēs atrast formu visam ikdienišķajam. Kur viens nevar atrast risinājumu, tur palīdzēs kopiena.”

Citiem vārdiem sakot, skolai ir jābūt vietai, kur bērnam ir interesanti mācīties, kur viņš sāk domāt par dzīvē notiekošo un izzina sevi. Mīļie skolotāji, vai jūs varat teikt par savu pasniegto priekšmetu, ka tas ir dzīvs posms, ka bērns saprot kāpēc viņam šo priekšmetu vajadzētu apgūt un kāda ir šī priekšmeta vērtība turpmākajā viņa dzīvē? Daļa skolotāju man atbildēs, ka viņi ir ierobežoti, ka viņiem ir jāmāca tas, kas paredzēts programmā un izglītības standartos. Kāpēc skolotāji tik ļoti pieturas pie programmām un liek bērniem rakstīt tik daudz kontroldarbus? Tāpēc, ka ir pārbiedēti no eksāmenu rezultātiem, jo pēc tiem tiek vērtēts viņu darbs.

Mēģiniet iztēloties kā skolotājs pasniegtu savu priekšmetu, ja izglītības sistēmā nebūtu vērtēšanas, bet eksāmenu mērķis būtu pavisam cits, piemēram, lai saprastu bērna talantus, apgūtās prasmes un palīdzētu viņam noteikt kādas prasmes vēl būtu nepieciešams attīstīt, lai bērns vispusīgi attīstītos. Kamēr skolotājiem būs bailes no eksāmenu rezultātiem, tikmēr apmācības metodika būs orientēta tikai uz eksāmenu rezultātiem, t.i., bērni matemātikā rēķinās vairākas reizes iepriekšējo gadu eksāmenu uzdevumus. Kāda jēga no uzdevumu rēķināšanas, ja bērns nesaprot kur tālāk dzīvē viņš šīs zināšanas pielietos? Tāpēc matemātikai jāiet kopsolī ar praksi. Tāpēc Mācība iesaka skolā dibināt kooperatīvu, kur bērni praksē varētu izmantot skolā gūtās zināšanas. Tomēr galvenā mana uzmanība ir pievērsta tieši vērtēšanas sistēmai, kura sabojā bērnus un audzina viņus par materiālistiem.

Kā tad būtu jāstrādā skolotājam? Mācībā ir teikts: “Mācīšanās būs vispatīkamākā stunda, kad skolotājs novērtēs audzēkņu spējas. Tikai spēju pazīšana ļaus pareizi izturēties pret nākamajiem darbiniekiem. Bieži paši audzēkņi nesaprot savu sūtību. Skolotājs kā draugs izvadīs viņus ceļā labākajā virzienā. Skolās nav pieņemama nekāda vardarbība. Izzināšanu var veicināt tikai pārliecināšana. Vairāk eksperimentu, vairāk pārrunu, tik daudz prieka ir savu spēku pielikšanā! Mazajiem patīk „lielo” darbi.”

Tātad skolotājiem vairāk ir jākoncentrējas uz bērna spēju un talantu noteikšanu, palīdzot tās attīstīt tālāk, lai sabiedrībai būtu no tā labums. Bet skolotāji koncentrējas uz atzīmēm un eksāmenu rezultātiem. Liela daļa sabiedrības koncentrējas uz materiālo labklājību, tāpēc arī skolotāji mēģina bērnus motivēt mācīties, sakot, ka tikai labas sekmes nodrošina veiksmi karjerā. Bērni nav muļķi, viņi atrod daudz piemērus, kur veiksmīgi uzņēmēji skolā ir slikti mācījušies.

Skolotāji atzīst, ka bērni slikti uztver vielu, jo neprot lasīt jeb citiem vārdiem sakot, nesaprot ko lasa. Kāpēc tāds paradokss ir noticis? Bērni mūsdienās lasīt iemācās jau pirmsskolas izglītības iestādē, bet skolā nespēj uztvert to, ko viņi lasa. Tāpēc, ka lasīt ir jāmāca pavisam citādi – tā lai bērns iedziļinās domā, lai viņam tā šķiet interesanta, radot vēlmi palasīt vēl. Mācība saka, ka bērniem ir jāiemāca mīlestība pret grāmatu. Kā to izdarīt?

Es neesmu no tām labajām mammām, kas saviem bērniem mācīja lasīt. Es šo uzdevumu atstāju pedagogu ziņā, bet es ievēroju kurā brīdī maniem bērniem attīstījās lasītprasme. Vecāko dēlu ļoti interesēja viss, kas bija saistīts ar sportu. Viņš sāka agri lasīt avīzēs un vēlāk internetā sporta ziņas un rakstus par sportistiem. Jaunākais dēls ļoti gaidīja vēstures priekšmetu. Viņš katru gadu painteresējās kurā klasē sāks mācīt vēsturi, un tad kad tas brīdis pienāca, man bija tik liels pārsteigums, ka 1.septembrī skolā, saņemot vēstures grāmatu, viņš to sāka lasīt nekavējoties un turpināja šo nodarbi līdz izlasīja visu grāmatu. Viņš to pārlasīja vairākas reizes un viņa lasītprasme attīstījās, protams, vēsturē viņam bija vērtējums 10, bet šī interese nebija vecāku un skolotāja radīta, tā bija saistīta ar viņa personību.

Jau kopš padomju laikiem neviens bērns nav mīlējis obligāto literatūru. Kāpēc? Tāpēc, ka tā ir obligāta, tāpēc ka tiek ierobežota bērna brīvā griba. Tie valodu priekšmetu skolotāji, kas prot ar entuziasmu stāstīt bērniem par kādu interesantu grāmatu, tie arī rada bērnā interesi to lasīt. Pavērojiet pieaugušos, kādas grāmatas tie lasa, vai tomēr pa priekšu izvēlei nenāk kāda ieteikums, ka šī grāmata ir ļoti laba vai vērtīga? Es redzu, ka mani skolnieki sāk lasīt tās grāmatas par kurām es sajūsminos, jo esmu radījusi viņos interesi.

Kad es mācījos skolā, tad mums bija noteikts laiks jāpavada, strādājot kolhozā, palīdzot pieaugušajiem. Tagad šāda prakse ir beigusies. Mācībā ir teikts: “Vajag, lai skolu audzēkņi paturētu prātā darba nozīmi kā pasaules uzbūves faktoru. Darba sekas būs apziņas stingrība. Spilgti vajag iezīmēt darba atmosfēru.” Mans ieteikums ir atgriezties pie sadarbības ar uzņēmējiem, ne tikai vasaras laikā, bet arī mācību laikā, lai bērns strādājot redzētu kāpēc viņam ir nepieciešams apgūt konkrēto priekšmetu un vielu.

Bērni ir dažādi, to spējas un intereses ir atšķirīgas, tāpēc skolotāju lielākā dilēma ir kā mācīt priekšmetu bērniem ar tik dažādām spējām? Mācība atbild: “Lai skolotājs prot vērīgi atšķirt tos, kas spēj ātri iet. Nevajag viņus slavēt, bet vajag pašķirt viņiem ceļu. Vajag radīt papildu kursus, pa šīm kāpnēm ātrie varēs uzskriet.” Tātad priekšmets jāmāca ir balstoties uz tiem, kas to apgūst lēnāk, bet tiem bērniem, kas to ātri apgūst, ir jādod iespēja attīstīt šīs prasmes vēl labāk papildus kursos, kā arī jāievieš sistēma “bērns māca bērnam”, tad spējīgākiem nebūs stundā garlaicīgi. Slavējot bērnus, mēs viņos attīstām lepnību, kas sev pavelk līdzi kaunu, jo ne vienmēr visiem viss izdodas, un īpaši neveiksmes pārdzīvo tie, ar kuriem mēs esam lepojušies – teicamnieki. Tāpēc iesaku skolām stendos nomainīt nosaukumu no “Mēs lepojamies” uz “Mēs priecājamies”.

Mīļie skolotāji, kas savu darbu izjūtat kā aicinājumu. Jums ir iespēja apvienoties un veikt izmaiņas mācību priekšmetu pasniegšanā tā kā to iesaka Mācība. Pat, ja esi vienīgais skolā, kas pieņem Mācībā teikto, tu vari meklēt sev līdzīgi domājošos, un kopā attīstīt skolu, kura strādās ar citām metodēm un koncentrēsies uz bērnu spēju un talantu attīstību. Jums tas šķiet neiespējami. Nē, dzīvē nekas nav neiespējams. Kad Augstākie spēki redz, ka beidzot tu nesavtīgi dari to, ko no tevis gaida, tad Viņi palīdz šo ieceri īstenot, to es saku no savas pieredzes.

Ja tu esi skolotājs, kas saprata manis teikto, kuram atalgojums nav galvenā prioritāte, bet kurš vēlas Kalpot bērniem, attīstot apmācības metodiku tā, lai radītu bērnos interesi par mācību priekšmetu, ja tu mīli bērnus un vēlies tiem palīdzēt nenomaldīties “kārdinājumu un vēlmju džungļos”, tad tev ir iespēja apvienoties ar līdzīgi domājošiem Sokrata tautskolā, kur mēs jau esam spēruši pirmo soli – attīstām bērnu tikumiskās audzināšanas programmu, un esam gatavi spert arī nākamos soļus par kuriem pagaidām ir pāragri runāt, bet sirds līmenī es sāku jau informāciju saņemt. Ja vēlies pievienoties šim jaunajam izaicinājumam, raksti man uz adresi: info@sokratatautskola.lv vai seko Sokrata tautskolas aktivitātēm, kuras izglītības jomā sekos tuvāko mēnešu laikā.

Ja turpināsi žēloties par zemo atalgojumu, tad negaidi palīdzību no Augstākajiem spēkiem. Mēģini saprast, vai skolotāja darbu patiešām izjūti kā aicinājumu?

Autore: Elvita Rudzāte