Mārīte jautā: Kas man ir jāapgūst, ja redzu, ka vīra radi mani nepieņem? Esam kopā jau septiņus gadus, bet tikai pagājušajā gadā sarakstījāmies divatā ar lieciniekiem. No tās reizes, nu jau esošā vīra radi, mani ignorē, neapsveic vairs jubilejās,vārda dienā. Kad aizbraucam ciemos, liek man sajusties tā, it kā manis nebūtu. Vīrs uzskata, ka tas nav nekas traks, lai to ignorēju, bet man ir sāpīgi. Ja sanāk kāds konflikts vai domstarpības aizbraucot ciemos, tad palieku viena bez vīra atbalsta, jo viņš pasaka, ka nenostāsies pret ģimeni un ja man kas nepatīk – varam šķirties. Tajā pašā laikā, kad atgriežamies mājās, viņš atvainojas un pasaka, ka tas tikai sarunāts karstumā. Es vienkārši nesaprotu, kas notiek mūsu attiecībās? Manī iezogas šaubas par sava vīra uzticību? Lūdzu, palīdziet saprast šo mācību.
Elvita Rudzāte atbild: Lai varētu izprast mācību, nepieciešams analizēt konkrētus notikumus. Ļoti bieži savstarpēja nepieņemšana saistīta ar slikto karmu (savstarpējām problēmām) iepriekšējo dzīvju laikā. Strīdi rodas no savstarpējas neizpratnes. Lai strīdi neveidotos, vismaz vienai pusei jāizprot otra puse. No rakstītā man nekļuva skaidrs kāpēc Mārīte apšauba sava vīra uzticību, vai tikai tāpēc, ka viņš strīdu laikā nenostājas viņas pusē? Pat ja tā ir, tad tas neliecina par vīra neuzticību. Iesaku Mārītei padomāt, par ko rodas strīdi ar vīra radiem? Kā viņa jūtas strīdu laikā? Kas viņu kaitina strīdu situācijās un vispār vīra rados? Ja tikai tas, ka vīra radi viņu ignorē, tad Mārītes neapgūtā mācību stunda saistīta ar ignorēšanu. Mārītei pašai ir jāpadomā, ko viņa savā dzīvē ignorē? Tas var būt un var arī nebūt kāds cilvēks, varbūt kādu no saviem radiem, varbūt savu talantu? Katrā ziņā galvenais vārds neapgūtajā mācībā ir IGNORĒŠANA. Ja Mārīte ar sevis ignorēšanu ir sastapusies jau bērnībā, tad problēma nāk no iepriekšējām dzīvēm, kad Mārīte pati ir kādus cilvēkus ignorējusi. Tādā gadījumā šajā dzīvē notiek karmas izpirkšana.
Sokrata tautskola aicina piedalīties Elvitas Rudzātes vadītā atbalsta grupā “Dzīves analīzes un neapgūto mācību stundu noteikšanas prakse”, attālināti ZOOM platformā. Dalībniekiem būs iespēja: Iepazīties ar dažādu dzīves problēmu, tanī skaitā slimību izveidošanās cēloņiem. Veikt dzīves analīzi, Lasīt vairāk …