Mārīte jautā: Kas man ir jāapgūst, ja redzu, ka vīra radi mani nepieņem? Esam kopā jau septiņus gadus, bet tikai pagājušajā gadā sarakstījāmies divatā ar lieciniekiem. No tās reizes, nu jau esošā vīra radi, mani ignorē, neapsveic vairs jubilejās,vārda dienā. Kad aizbraucam ciemos, liek man sajusties tā, it kā manis nebūtu. Vīrs uzskata, ka tas nav nekas traks, lai to ignorēju, bet man ir sāpīgi. Ja sanāk kāds konflikts vai domstarpības aizbraucot ciemos, tad palieku viena bez vīra atbalsta, jo viņš pasaka, ka nenostāsies pret ģimeni un ja man kas nepatīk – varam šķirties. Tajā pašā laikā, kad atgriežamies mājās, viņš atvainojas un pasaka, ka tas tikai sarunāts karstumā. Es vienkārši nesaprotu, kas notiek mūsu attiecībās? Manī iezogas šaubas par sava vīra uzticību? Lūdzu, palīdziet saprast šo mācību.
Elvita Rudzāte atbild: Lai varētu izprast mācību, nepieciešams analizēt konkrētus notikumus. Ļoti bieži savstarpēja nepieņemšana saistīta ar slikto karmu (savstarpējām problēmām) iepriekšējo dzīvju laikā. Strīdi rodas no savstarpējas neizpratnes. Lai strīdi neveidotos, vismaz vienai pusei jāizprot otra puse. No rakstītā man nekļuva skaidrs kāpēc Mārīte apšauba sava vīra uzticību, vai tikai tāpēc, ka viņš strīdu laikā nenostājas viņas pusē? Pat ja tā ir, tad tas neliecina par vīra neuzticību. Iesaku Mārītei padomāt, par ko rodas strīdi ar vīra radiem? Kā viņa jūtas strīdu laikā? Kas viņu kaitina strīdu situācijās un vispār vīra rados? Ja tikai tas, ka vīra radi viņu ignorē, tad Mārītes neapgūtā mācību stunda saistīta ar ignorēšanu. Mārītei pašai ir jāpadomā, ko viņa savā dzīvē ignorē? Tas var būt un var arī nebūt kāds cilvēks, varbūt kādu no saviem radiem, varbūt savu talantu? Katrā ziņā galvenais vārds neapgūtajā mācībā ir IGNORĒŠANA. Ja Mārīte ar sevis ignorēšanu ir sastapusies jau bērnībā, tad problēma nāk no iepriekšējām dzīvēm, kad Mārīte pati ir kādus cilvēkus ignorējusi. Tādā gadījumā šajā dzīvē notiek karmas izpirkšana.
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu vadītājus piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “PIRMSSKOLAS VADĪTĀJU STRATĒĢISKĀS DOMĀŠANAS ATTĪSTĪBA” attālināti, 29.01.2025 Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu (PII) vadītāju stratēģiskās domāšanas kompetenci. Mērķa grupa: PII vadītāji un to vietnieki. Lasīt vairāk …
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu personālu piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “CILVĒCISKĀS VĒRTĪBAS PIRMSSKOLĀ” attālināti Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu (PII) personāla kompetences cilvēciskajās vērtībās un cilvēciskajās īpašībās. Mērķa grupa: PII personāls. Programmas saturs: Vispārcilvēciskās Lasīt vairāk …