Ko no ezotēriskā viedokļa nozīmē veģetatīvā distonija? 26.03.2014
Anita jautā: Ko no ezotēriskā viedokļa nozīmē veģetatīvā distonija?
Elvita Rudzāte atbild: Veģetatīvā distonija māca iepazīt sevi ļoti dziļi, apzinoties informāciju, kas ir noglabāta zemapziņā, jo cilvēks ar spēku mēģina to aizmirst. Citiem vārdiem sakot, veģetatīvā distonija saka: “Es negribu to atcerēties! Tas ar mani nav noticis! Tas uz mani neattiecas!” Veģetatīvās distonijas cēloņi pamatā ir stresi “bailes mani nemīl”, “vainas izjūta”, “vēlme izpatikt”, “prasīgums pret sevi un citiem” u.c. stresi. Atšķirībā no citām slimībām, kuras arī rodas no dažādiem stresiem, veģetatīvās distonijas stresu rašanās brīdis – ļoti liels pārdzīvojums, var būt noticis agrā bērnībā, pat zīdaiņa vecumā, ko vēlāk cilvēks pie labākās gribas nevar atcerēties. Pārdzīvojuma pamatā ir milzīgas BAILES. Bailes var būt ļoti dažādas, bet visu baiļu pamatā ir bailes “mani nemīl”.
Brīdī, kad cilvēks ir gatavs ar sevi sākt strādāt un atbrīvot savus stresus, veģetatīvā distonija saasinās, jo, strādājot ar savām problēmām, cilvēks ir spiests vēlreiz pārdzīvot pārdzīvojumu, kuru viņš neapzināti ir mēģinājis aizmirst, kas viņam arī ir izdevies, bet zemapziņā pārdzīvojums ir saglabājies. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc veģetatīvā distonija ļoti grūti pakļaujas ārstēšanai, jo cilvēks, nespējot izturēt slikto pašsajūtu, ķeras pie nomierinošām zālēm un pārstāj sevī “urķēties”, jo tā ir dzīvot vieglāk. Diemžēl no veģetatīvās distonijas nevar atbrīvoties, ja neizdzīvo pārdzīvojumu, nesaprot tā mācību un neatbrīvo veģetatīvās distonijas radītos stresus.
Sokrata tautskola aicina piedalīties Elvitas Rudzātes vadītā atbalsta grupā “Dzīves analīzes un neapgūto mācību stundu noteikšanas prakse”, attālināti ZOOM platformā. Dalībniekiem būs iespēja: Iepazīties ar dažādu dzīves problēmu, tanī skaitā slimību izveidošanās cēloņiem. Veikt dzīves analīzi, Lasīt vairāk …
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu vadītājus piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “KVALITĀTES PĀRVALDĪBAS SISTĒMAS IZVEIDOŠANA UN IEVIEŠANA PIRMSSKOLĀ” attālināti, 08.04.2025 Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu vadītāju kvalitātes vadīšanas kompetenci. Mērķa grupa: Izglītības iestāžu vadītāji un Lasīt vairāk …