Vai sāpinot kādu cilvēku tas ietekmē vēlāk paša dzīvi? 25.05.2015
Dace jautā: Vai sāpinot kādu cilvēku tas ietekmē vēlāk paša dzīvi? Piemēram, ja reiz bijām draudzenes, bet tad vienkārši visa draudzība beidzās, un vēl piedevām saņēmu no bijušas draudzenes ziņu, ka esmu viņai nekas, tukša vieta. Vai tas, ka viņa mani sāpināja viņai dzīvi nākotnē kā ietekmēs? Es viņai esmu piedevusi visas viņas gānības pret mani, bet naids joprojām dziļi sirdī man pret viņu ir.
Elvita Rudzāte atbild: Kad cilvēks otram ir piedevis, tad viņš aizmirst pārestību un sirdī viņam nesaglabājas naids. Diemžēl Dace nav piedevusi savai draudzenei.
Mums nav lemts zināt vai cilvēks, kas mums ir nodarījis pārestību, saņems atpakaļ karmisko parādu vai nē, jo to nosaka Dievs. Ja šī cilvēka uzdevums ir bijis vest mūs pie prāta, tad mēdz būt gadījumi, kad cilvēks rīkojas pretrunā Dievišķajiem likumiem, bet karmu uz sevis neuzņemas, jo viņš ir izpildījis savu uzdevumu. Tāpēc ne vienmēr pieļautā kļūda ietekmē paša dzīvi.
Savukārt, ja cilvēks gaida, kad otrs saņems atpakaļ sodu par nodarīto pārestību, tad tā jau ir atriebība un pats cilvēks var saņemt sodu tikai par to, ka gaida, lai citu sodītu un izbaudītu par to prieku.
Tā kā nevienam uz pieres nav rakstīts, kurā brīdī mēs esam skolotāji un kura brīdī mēs par savu kļūdu uzņemamies karmu, tad vienmēr ir jācenšas ievērot Dievišķos likumus, lai neuzņemtos uz sevi karmu, un nekad nevajag gaidīt, lai Dievs citus sodītu par viņu pieļautajām kļūdām.
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu vadītājus piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “PIRMSSKOLAS VADĪTĀJU STRATĒĢISKĀS DOMĀŠANAS ATTĪSTĪBA” attālināti, 29.01.2025 Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu (PII) vadītāju stratēģiskās domāšanas kompetenci. Mērķa grupa: PII vadītāji un to vietnieki. Lasīt vairāk …
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu personālu piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “CILVĒCISKĀS VĒRTĪBAS PIRMSSKOLĀ” attālināti Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu (PII) personāla kompetences cilvēciskajās vērtībās un cilvēciskajās īpašībās. Mērķa grupa: PII personāls. Programmas saturs: Vispārcilvēciskās Lasīt vairāk …