Kāpēc sabiedrībā dzimst arvien vairāk bērnu ar autisma iezīmēm? 10.02.2025
Senākos laikos bērni ar autisma iezīmēm bija reta parādība, bet mūsdienās bērnu skaits, kam ir autisma iezīmes, strauji pieaug. Kāpēc tā?
Garīgajā skatījumā bērns ar autiskā spektra iezīmēm vai autists piedzimst, ja abi vecāki noslēdzas sevī, lai izslēgtu jebkuru informāciju, īpaši labu un vilinošu, kura var traucēt viņiem sasniegt galveno mērķi. Ja abi vecāki ir fanātiķi, kuri cenšas iegūt slavu un atzinību, smagi strādājot, kļūstot akli un kurli pret visu, kas varētu viņiem traucēt sasniegt mērķi, tad bērnam tas viss summējās citā galējībā – viņš pilnībā ieraujas sevī. Tā ir autisma slimība, kas kalpo kā aizsargmehānisms. Bērns dzīvo it kā tunelī, un visas savas domas sakoncentrē uz gaismu, kas spīd tuneļa galā, padarot aklu. Viņš nedomā ne par ko citu, neko citu viņam nevajag.
Autisms izpaužas kā aiziešana no realitātes, dzīvošana savā pasaulē, egocentriska domāšana un uzvedība. Autists ir līdzīgs akli-kurlmēmam, kurš visu redz un dzird tikai tad, kad pats to vēlas. Pārējos gadījumos viņš vēlas, lai tiek izpildītas viņa vēlēšanās, neko neredzot un nedzirdot sev apkārt, pat ja viņam līdzās būtu mirējs, kurš lūgtu palīdzību. Īpaši nežēlīgs viņš ir pret saviem vecākiem.
Autisma pakāpe katram bērnam ir individuāla, tāpēc autistu uzvedība nav vienāda. Jo bērnā vairāk ir uzkrājusies egoisma enerģija, jo smagāka autisma pakāpe. Bērns uzņem sevī 50% enerģijas no mātes un 50% enerģijas no tēva. Tāpēc, ja abiem vecākiem ir paaugstināts ego, tad šī enerģija summējas bērnā un rada uzvedības traucējumus.
Par autistu bērns piedzimst tāpēc, lai pilnībā iznīcinātu savu vecāku ego, jo iepriekšējā dzīvē vecāki pilnībā iznīcināja viņu kā personību. Tāpēc autists redz un dzird tikai to, ko viņam gribas, bet neredz un nedzird neko, ja runa ir par citu cilvēku vajadzībām. Autisms ir egoisma vistiešākā izpausme. Autists neļauj pār sevi valdīt un nepakļaujas nekādiem skaidrojumiem, attaisnojumiem un pārliecināšanai. Inteliģentas runas atgrūžas no viņa kā no kalna sienas.
Kāpēc tieši mūsdienās autistu dzimst arvien vairāk? Tāpēc, ka sabiedrība kopumā kļūst arvien egoistiskāka, kas vērsta tikai uz sevi.
Garīgajā skatījumā autistu uzdevums ir pievērst sabiedrības uzmanību egoismam un piespiest sabiedrību mazināt savu ego.
Autisms ir karmiska slimība, jo tā ir saistīta ne tikai ar šo dzīvi, bet arī ar iepriekšējo dzīvi. Tie cilvēki, kas iepriekšējā dzīvē bērnu ir iznīcinājuši kā personību, šajā dzīvē piesaista bērnu ar autisma iezīmēm, lai vecāki caur grūtībām izpirktu savu kļūdu.
Tie, kas netic, ka cilvēkam ir vairākas dzīves, lai padomā, kāpēc dzīve pret viņiem tik netaisnīga. Var neticēt Dievišķajam Karmas likumam, bet nevar noliegt dzīves gudrību – ko sēsi, to pļausi.
Tā kā bērnu skaits ar autisma iezīmēm pieaug, tad pienācis pēdējais laiks sākt domāt, kā mazināt sabiedrības ego. Tikai egoisma mācības izpratne var palīdzēt sabiedrībai atveseļoties. Var uzskatīt, ka manis rakstītais ir muļķības, bet tas nepalīdzēs sabiedrībai atveseļoties.
Tiem, kas sevi nav aizvēruši garīgajām gudrībām atgādināšu egoisma mācību: “Visi cilvēki ir unikāli. Tu neesi ne labāks, ne sliktāks par citiem un tev nepienākas vairāk nekā citiem. Neuzskati sevi par pārāku par citiem, jo pasaulē katram cilvēkam ir sava loma un uzdevums. Samazini savas vēlmes līdz minimumam, tad tu iepazīsi īstu brīvības izjūtu. Visu ko tu saņem, tu saņem pēc nopelniem, gan labo, gan slikto. Iemācies rēķināties arī ar citu cilvēku vajadzībām, tāpat kā citi rēķinās ar tavām vajadzībām. Ja tu negribēsi to mācīties, tad vienā brīdī viss tas, kam esi veltījis savu lielāko dzīves daļu, tev tiks atņemts. Tad tu meklēsi atbalstu pie tuviniekiem, bet vai tev blakus būs vēl palicis kāds kas tevi mīl?”
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu vadītājus piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “KVALITĀTES PĀRVALDĪBAS SISTĒMAS IZVEIDOŠANA UN IEVIEŠANA PIRMSSKOLĀ” attālināti, 08.04.2025 Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu vadītāju kvalitātes vadīšanas kompetenci. Mērķa grupa: Izglītības iestāžu vadītāji un Lasīt vairāk …