Kā ar sevi strādāt pēc bērna zaudēšanas grūtniecības laikā? 05.07.2016
Anna jautā: Vēlējos pajautāt Jūsu ieteikumu kā ar sevi strādāt pēc šādas dzīves situācijas? Februārī paliku stāvoklī, grūtniecība ilga tikai ~13 nedēļas un visu laiku ar problēmām, izdalījumiem, kuriem normāli nebij jābūt. Pēc 1.skrīninga un detalizētākas horija biopsijas ārsti pateica, ka grūtniecību jāpārtrauc esot triploīds, kariotips, mazaīcisms un tādus mazuļus pat neiznēsā. Pēc ļoti lieliem pārdzīvojumiem grūtniecību pēc nedēļas pārtrauca un teica ka tur vairs nebija dzīvības, daba pati pārtrauca grūtniecību- missed abort.
Ārsti ģenētiķi teica, ka tā ļoti reti gadoties, un nezinot nevienu pāri kam tas atkārtotos. Tagad psiholoģiski pēc 2 mēnešiem jau ir vieglāk, bet varbūt variet ko ieteikt kā ar sevi strādāt. Bērniņu ar vīru vēlamies, iepriekš šajā dzīvē abortus neesmu taisījusi.
Elvita Rudzāte atbild: Bērns izvēlas savus vecākus, iemiesojas, un ja viņu kaut kas neapmierina, var pieņemt lēmumu par aiziešanu, kas nozīmē, ka viņš grūtniecības laikā mirst mātes vēderā.
Annai ar vīru būtu jāizprot, kāpēc bērns pieņēma lēmumu aiziet, kas viņu neapmierināja vecāku domās, vārdos un rīcībā? Varbūt Anna bērnu uzskata par savu īpašumu un viņš zināja, ka viņš nevarēs pildīt savu misiju, kuru bija apņēmies veikt pirms iemiesošanās, jo vecāki pieprasītu, lai bērns dzīvo tādu dzīvi kādu viņi to ir iztēlojušies? Varbūt vecāku savstarpējās attiecībās ir kādas slēptas, neatrisinātas problēmas?
Lai nonāktu pie atbildēm, kādas neapgūtās mācības ir jāizprot abiem vecākiem, nepieciešams abiem vecākiem veikt dzīves analīzi. Tāpēc man Annai ir tikai viens ieteikums, sāc mācīties izprast dzīvi un Dievišķos likumus, tad labāk sapratīsi, kāpēc bērns pieņēma lēmumu aiziet. Iesaku Annai klausīties e-seminārus “Piedošanas mācība” un apmeklēt kādu no nometnēm Sevis izzināšanas un harmonizēšanas parkā vai piedalīties kādā atbalsta grupā vai citās Sokrata tautskolas aktivitātēs.
Katrā ziņā neiesaku Annai sevi vainot un sodīt par notikušo. Bērns to nevēlas un viņš atnāks atkārtoti (vēlreiz izvēlēsies tos pašus vecākus), ja tikai redzēs, ka vecāki beidzot ir izpratuši tās neapgūtās mācības, kuras nepieciešams, lai viņš varētu atnākt.