Sanita jautā: Cien. Elvitas k-dze,-lūdzu kāda mācībstunda man jāapgūst? Esmu augusi 2 bērnu ģimenē, tuviniekiem un radiem psihiskās saslimšanas-šizofrēnija, bipolārie traucējumi, vardarbība, alkoholisms. Esmu negribēts bērns, daudz psiholoģiskas traumas, vienmēr biju atbildīga par jaunāku brāli un palikusi vainīgā. Ja sit
pa vienu ausi,-pagriez otru, ja pazemosi sevi līdz pēdējai robežai, tad kādreiz it kā tiksi paaugstināts.
Strādāju lielpilsētā, nedēļas nogalēs braucu pie mammas. Kādreiz pie viņas piesējās un apmetās dzīvot uz viņas rēķina psihiski slima bezkaunīga bezpajumtniece. Šobrīd atkal apmeties uz dzīvi vīrietis bezdarbnieks manā gultā, kuram psihiska saslimšana, jākārto invaliditātes grupa, dzīves vieta, pats neko nevar, vecāki atteikušies. Vēlos būt brīva no Glābējas un Līdzatkarīgās lomas un pati brīvi elpot!! Man ir tiesības brīvi sajust savu es, jo nejūtu robežas, brīžiem garīgās ciešanas daļu vēlos nolikt Dieva rokās, tāpat jārisina.
Elvita Rudzāte atbild: Sanitai ir ļoti daudz neapgūto mācību. Dažas ir redzamas no rakstītā, bet citas atklātos, ja veiktu dzīves analīzi.
Sanita ir augusi nelaimīgu cilvēku vidē, tas nozīmē, ka viņai ir jāmācās izprast, kāpēc cilvēki cieš no psihiskām slimībām, alkoholisma un vardarbības. Psihiskās slimības norāda, ka cilvēks savās nelaimēs vaino citus, neizprotot savu atbildību. Ja cilvēks sāk izprast savu atbildību, atveras piedošanai un mīlestībai, tad viņš var izveseļoties arī no psihiskām slimībām.
Vardarbība norāda, ka cilvēks cieš no mīlestības trūkuma un ir sācis par to atriebties. Ja cilvēks atgriežas ticībā pie Dieva, tad viņu piepilda mīlestība un viņš atsakās no vardarbības.
Alkoholisms liecina, ka cilvēkā ir ļoti daudz skumjas un mīlestības trūkums. Ja cilvēks izprot skumju sniegtās mācības, tad viņš atveras piedošanai un mīlestībai, skumjas pazūd un cilvēkam vairs nav vēlmes pēc alkohola.
Sanita nepareizi izprot pazemības īpašību. Ja tev kāds sit, tad ir jāsaprot, ka tu pats esi vainīgs, ka esi šādā situācijā nonācis, tā ir negatīvās enerģijas atgriešanās pie tevis, bet šo negatīvo enerģiju tu pats esi radījis šajā vai iepriekšējās dzīvēs. Pazemība situācijas priekšā patiešām dzēš slikto karmu (negatīvo enerģiju), kas palīdz nākotnē dzīvot labāk. Piemēram, augsti attīstītiem cilvēkiem viens no pārbaudījumiem pirms viņi savienojas ar Dievu, ir netaisnīgi uzbrukumi, apvainojumi, apmelojumi. Tas viss ir nepieciešams, lai pārbaudītu viņu ticību Dievam, kā arī nomazgātu pēdējos netīrumus, kas vēl ir palikuši cilvēka aurā no iepriekšējo dzīvju laikā pieļautajām kļūdām. Pazemīgs cilvēks nevaino citus savās problēmās, jo apzinās savu līdzatbildību notiekošajā.
Sanitas māte, sniedzot palīdzību psihiski slimajiem, izjūt laimes izjūtu, ka spēj kādam palīdzēt. Tādā veidā viņa piepilda sevi ar mīlestību. Visi Lielie Skolotāji saka, ja vēlies būt laimīgs, tad kļūsti par devēju. Sanitas mamma neapzināti to ir sapratusi, ka laime ir tikai došanā, bet pašai Sanitai gan vēl šī ir neapgūtā mācība. Tieši tāpēc viņa jūtas nebrīva, jo dara labus darbus piespiedu kārtā, nevis tāpēc, ka pati to vēlētos, radot piespiedu negatīvo enerģiju. Piespiedu enerģija rada atgrūšanas enerģiju. Tāpēc Sanitā veidojas negatīvas emocijas, kad atkal ir jāpalīdz kādam psihiski slimam cilvēkam.
Tā kā Sanitai visu dzīvi sanāk kontaktēties ar psihiski slimajiem, tas liecina par viņas slikto karmu. Droši vien iepriekšējās dzīvēs viņas gars ir nievājoši izturējies pret psihiski slimiem cilvēkiem, tieši tāpēc viņai šajā dzīvē Dievs dod iespēju dzēst slikto karmu, palīdzot tiem.
Sokrata tautskola aicina pieaugušos piedalīties personības garīgās izaugsmes programmā “DOMĀTĀJS 1. LĪMENIS”, sestdienas grupā, 2024./2025. mācību gadā no 28.09.2024 – 14.06.2025. Mērķa grupa: pieaugušie, kuri ir izpratuši garīgās attīstības nepieciešamību un vēlas turpināt garīgās attīstības ceļu, kļūstot Lasīt vairāk …
Sokrata tautskola aicina piedalīties Elvitas Rudzātes vadītās atbalsta grupā “Dzīves analīzes un neapgūto mācību stundu noteikšanas prakse”, attālināti ZOOM platformā. Dalībniekiem būs iespēja: Iepazīties ar dažādu dzīves problēmu, tanī skaitā slimību izveidošanās cēloņiem. Veikt dzīves analīzi, Lasīt vairāk …