Anna jautā: Lasu Jūsu mājaslapu, grāmatas, skatos seminārus, un mēģinu raudzīties uz notikumiem no ezotēriskā viedokļa. Man šobrīd jādomā par savām attiecībām ar vīramāti. Man neizpratni rada vīramātes uzskats, ja, piemēram, kaut kur jādodas gan mūsu ģimenei, gan vīra vecākiem, tad vīramāte uzskata, ka dēlam vecāki ir jāaizved/jāatved, neskatoties uz to, ka viņiem ir savs auto un ikdienā viņi ar to pārvietojas.
Ņemot vērā, ka esam 4 cilvēki ģimenē un gan vīra vecāki gan mēs nevaram braukt ar vienu auto, man ar bērniem jānokļūst pasākumā atsevišķi. Piebildīšu, ka vīrs nav vienīgais bērns ģimenē. Taču viņa attiecībās ar mammu trūkst mīļums, tur dominē pienākums.
Es pieņemu, ka ir iespējamas izņēmuma situācijas, bet pēdējā laikā šādas situācijas atkārtojas arvien biežāk. Es saprotu, ka tas ir mans ego, kas nav apmierināts ar esošo situāciju, mēģinu par to nedomāt, bet es nejūtos kaut kādā mērā apmierināta ar situāciju, jo tie ir mana vīra vecāki. Man ļoti gribētos, lai mūsu attiecības ar vīramāti būtu patiesas un sirsnīgas, taču tās tādas nav… drīzāk mierīga līdzās pastāvēšana… ko man likās, ka esmu jau pieņēmusi, tagad laikam izrādās, ka nē. Taču es arī saprotu, ka šīs attiecības man dotas, lai kaut ko mācītos… tikai ko…
Elvita Rudzāte atbild: Lai Anna izprastu neapgūtās mācības, nepieciešams atcerēties izjūtas brīžos, kad notiek kāda nepatīkama situācija ar vīra vecākiem. Piemēram, kā Anna jutās brīdī, kad uzzināja, ka vīrs vecākus vedīs uz pasākumu ar mašīnu un viņai ar bērniem tur jānokļūst ir citādā veidā? Ja viņa jutās ignorēta, tad viņai jāpadomā, ko viņa savā dzīvē ignorē? Ja viņa jutās pazemota, tad viņai jāpadomā, ko viņa pati pazemo? Utt.
Iesaku Annai pašai spert soli pretī saviem vīra vecākiem, parādot mīlestību dažādos veidos. Ja vīra vecāku ģimenē nav pastāvējusi mīlestība, bet tikai pienākums, tad Annai ir brīnišķīga iespēja šajā ģimenē ienest mīlestības stariņu. Uzreiz situācija nemainīsies, bet lēnām vīrs un viņa vecāki sāks aizdomāties un mainīties pozitīvā virzienā.
Sokrata tautskola aicina piedalīties Elvitas Rudzātes vadītā atbalsta grupā “Dzīves analīzes un neapgūto mācību stundu noteikšanas prakse”, attālināti ZOOM platformā. Dalībniekiem būs iespēja: Iepazīties ar dažādu dzīves problēmu, tanī skaitā slimību izveidošanās cēloņiem. Veikt dzīves analīzi, Lasīt vairāk …