Atbildi uz jautājumu – kad sākas sairums?– izpratīsiet, lasot Anetes Eihmanes sastādīto grāmatu “Dzīvās Ētikas Mozaīka” 15.grāmatas “Uguns laikmets” 6.nodaļu “Uguns. Dzīvības norises”, kas cilvēcei dots caur Lielās Gaismas Brālības Sūtņiem Helēnu un Nikolaju Rērihiem. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības norises_1.d. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības norises_2.d. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības norises_3.d. […]
Atbildi uz jautājumu – kas ir uguns antipodi?– izpratīsiet, lasot Anetes Eihmanes sastādīto grāmatu “Dzīvās Ētikas Mozaīka” 15.grāmatas “Uguns laikmets” 6.nodaļu “Uguns. Dzīvības norises”, kas cilvēcei dots caur Lielās Gaismas Brālības Sūtņiem Helēnu un Nikolaju Rērihiem. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības norises_1.d. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības norises_2.d. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības […]
Atbildi uz jautājumu – kāpēc nevajag ieviest atvaļinātu cilvēku jēdzienu?– izpratīsiet, lasot Anetes Eihmanes sastādīto grāmatu “Dzīvās Ētikas Mozaīka” 15.grāmatas “Uguns laikmets” 6.nodaļu “Uguns. Dzīvības norises”, kas cilvēcei dots caur Lielās Gaismas Brālības Sūtņiem Helēnu un Nikolaju Rērihiem. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības norises_1.d. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības norises_2.d. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa […]
Atbildi uz jautājumu – kā pārveidojas Zemes pasaule?– izpratīsiet, lasot Anetes Eihmanes sastādīto grāmatu “Dzīvās Ētikas Mozaīka” 15.grāmatas “Uguns laikmets” 6.nodaļu “Uguns. Dzīvības norises”, kas cilvēcei dots caur Lielās Gaismas Brālības Sūtņiem Helēnu un Nikolaju Rērihiem. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības norises_1.d. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības norises_2.d. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības […]
Atbildi uz jautājumu – kā zinošie uztver grūtus laikus?– izpratīsiet, lasot Anetes Eihmanes sastādīto grāmatu “Dzīvās Ētikas Mozaīka” 15.grāmatas “Uguns laikmets” 6.nodaļu “Uguns. Dzīvības norises”, kas cilvēcei dots caur Lielās Gaismas Brālības Sūtņiem Helēnu un Nikolaju Rērihiem. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības norises_1.d. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības norises_2.d. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. […]
Atbildi uz jautājumu – kas baidās no grūtiem laikiem?– izpratīsiet, lasot Anetes Eihmanes sastādīto grāmatu “Dzīvās Ētikas Mozaīka” 15.grāmatas “Uguns laikmets” 6.nodaļu “Uguns. Dzīvības norises”, kas cilvēcei dots caur Lielās Gaismas Brālības Sūtņiem Helēnu un Nikolaju Rērihiem. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības norises_1.d. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības norises_2.d. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. […]
Atbildi uz jautājumu – kāpēc labklājība ir kaitīga?– izpratīsiet, lasot Anetes Eihmanes sastādīto grāmatu “Dzīvās Ētikas Mozaīka” 15.grāmatas “Uguns laikmets” 6.nodaļu “Uguns. Dzīvības norises”, kas cilvēcei dots caur Lielās Gaismas Brālības Sūtņiem Helēnu un Nikolaju Rērihiem. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības norises_1.d. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības norises_2.d. DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA_15.daļa_Uguns laikmets_6.nodaļa Uguns. Dzīvības […]
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu vadītājus piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “PIRMSSKOLAS VADĪTĀJU STRATĒĢISKĀS DOMĀŠANAS ATTĪSTĪBA” attālināti, 29.01.2025 Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu (PII) vadītāju stratēģiskās domāšanas kompetenci. Mērķa grupa: PII vadītāji un to vietnieki. Lasīt vairāk …
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu personālu piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “CILVĒCISKĀS VĒRTĪBAS PIRMSSKOLĀ” attālināti Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu (PII) personāla kompetences cilvēciskajās vērtībās un cilvēciskajās īpašībās. Mērķa grupa: PII personāls. Programmas saturs: Vispārcilvēciskās Lasīt vairāk …