Kā sevi pasargāt no neveiksmēm? 22.03.2025
Daiga jautā: Man un arī manam dzīvesdraugam ir šobrīd tik aktuāls jautājums, kāpēc mums abiem darbā notiek kļūdas, mēs kļūdāmies un ciešam no tām? Pašai man ir sajūta, ka kāds nelabvēlis, visticamāk, ka pat vairāki viņi ir, kas ir uzlikuši mums šķēršļus gan darbā, gan konkrēti arī uz naudas plūsmu.
Īsāk sakot, lai finansiāli mums neveicas.
Ticam Dievam, bet mums ir problēma tādā ziņā, ka ir grūti sevi piespiest bieži lūgties Dievam palīdzību. Pat liekas, ka arī uz to mums ir uzlikts, lai mēs to bieži nedarītu. Vīram teicu, brauc uzmanīgi ar darba mašīnu, jo redzu, ka var notikt avārija. Un tiešām pēc neilga laika viņš nokļuva avārijā. Es vakar savukārt dabūju rakstīt paskaidrojumu par to, ka biju noskanējusi preci, kuru pircējs nemaz negribēja pirkt, nesaprotu, kā tas man diemžēl bija noticis.
Pēdējā laikā man pa mobilo telefonu zvana sveši numuri, kuri ar mani nerunā, paklausās manu balsi un nomet pēc tam klausuli. Man liekas, ka šie zvani arī uzliek man konkrēti neveiksmes.. Lūdzu izskaidrojiet, kādēļ mums abiem neveicas darbā?
Un, kā to varētu novērst?? Un kā sevi pasargāt no neveiksmēm?
Elvita Rudzāte atbild: Dzīve nav un nedrīkst būt viegla, jo citādi cilvēki neattīstītos. Visas neveiksmes ir jaunas iespējas sākums. Neviens cilvēks nevar nodzīvot dzīvi bez kļūdām un neveiksmēm. Caur kļūdām cilvēks mācās. Katra neveiksme liek domāt un atjautīgi meklēt jaunas iespējas. Tāpēc neveiksmes nav nekas slikts, bet tās var uzskatīt par dzīves testiem un eksāmeniem. No neveiksmēm nav sevi jāpasargā, bet gan jāveido pareiza attieksme pret dzīvē notiekošo.
Arī darbā neviens nav izvairījies no kļūdām un neveiksmju piedzīvošanas. Cits jautājums, ko cilvēks no pieļautās kļūdas mācās, kādu attieksmi veido pret pieļauto kļūdu un vai saskata jaunu iespēju?
Piemēram, sieviete vēstulē minēja, ka noskenējusi preci, kuru pircējs nav gribējis pirkt. Par ko tas liecina? Tas liecina, ka sieviete tajā brīdī bija izklaidīga, kas savukārt liecina, ka viņā ir bailes. Bailes ir skolotājs. Tā kā bailes ir ļoti dažādas, tad arī mācības, kas jāapgūst ir dažādas.
Piemēram, sieviete domā, ka no malas kādi nelabvēļi ir uzlikuši viņai šķēršļus darbā un radījuši problēmas ar naudas plūsmu. Šajos vārdos jau parādās sievietes bailes no kādiem cilvēkiem, kas izmanto melno maģiju. Es nezinu, kāpēc sievietei ir radušās šādas bailes, bet parasti šādas bailes rodas, ja ir bijusi kāda saskare ar cilvēkiem, kas praktizē maģiju, jo šie cilvēki māk iebiedēt savus klientus, lai no viņiem pastāvīgi dabūtu materiālos resursus. Maģija iedarbojas tikai tad, ja cilvēks baidās. Maģijas ietekmi var atbrīvot ar piedošanu magam, ar piedošanu tam cilvēkam, kas griezies pie maga un ar piedošanu pašam sev par pieļautām kļūdām. Ļoti svarīga mācība ir apzināties, ka nekad nedrīkst vainot citus savās nelaimēs, jo neviens cits kā vien tu pats par visu esi atbildīgs, to nosaka Dievišķais Taisnīguma likums. Jāsaprot ir tas, ka ne vienmēr cilvēki spēj ieraudzīt cēloņu-seku sakarību, jo dažkārt cēloņi ir jāmeklē iepriekšējās dzīvēs, bet sekas nerodas ne no kā.
Sieviete raksta, ka viņas vīrs cietis ar darba mašīnu satiksmes negadījumā. Satiksmes negadījumos visbiežāk iekļūst cilvēki, kas dusmīgi sēdušies pie stūres. Visticamāk sievietes vīram tajā dienā ir bijušas kādas piepešas dusmas, kas varēja būt par iemeslu satiksmes negadījumam. Lai izprastu dusmu sniegto mācību, jāskatās satiksmes negadījuma sekas. Piemēram, ja sasista tika tikai mašīna, tad tas liecina, ka vīrieša neapgūtā mācība ir materiālisma mācība. Tā kā sieviete vēstulē minēja par naudas plūsmas problēmām, tad iespējams pāris ir pārāk koncentrējies uz materiālo labumu gūšanu, noliekot malā mīlestību. Respektīvi, pārim nav pareiza attieksme pret materiālo dzīvi tāpēc Dievs caur dažādām materiālām neveiksmēm liek pārim aizdomāties par galvenajām dzīves vērtībām, kas ir paliekošas un mūžīgas, atsakoties no laicīgām dzīves vērtībām, kas ir laicīgas un pārejošas.
Ja sievietei mana sniegtā atbilde nepalīdz izprast savas neapgūtās mācības, tad iesaku piedalīties Sokrata tautskolas atbalsta grupā “Dzīves analīzes un neapgūto mācību noteikšanas prakse”, informācija par tuvāko atbalsta grupu lasīt šeit.