Zane jautā: Paldies, par jūsu atbildi. Es ilgi domāju, un tā ļoti atbilst iekšējai sajūtai. Interesanti, ka mums patiešām nesen ir ienācis sunītis ģimenē, un vīram tas ir mīļš.
Es vēlējos vēl pajautāt par piedošanu – atrodu jūsu saitā, ka piedot var, protams, dažādi, un var domās. Sakiet, ja uz lapas raksta notikumus, kas darījuši raizes, un šādi strādā ar piedošanu vai tie obligāti pēcāk jāsadedzina, vai pietiek arī teiksim saplēst?
Kur tas ir tikai simboliski, kur tas tomēr vajadzīgs, ka jādedzina? Jautāju, jo praktiski dzīvoklī dedzināt lapas nav tik vienkārši, bet gribētos darbiņu darīt rūpīgi un it kā pareizi..
Elvita Rudzāte atbild: Lapas noteikti ir jāsadedzina, jo tam ir fizikāls pamatojums: brīdī, kad cilvēks raksta savus pārdzīvojumus uz lapas vai dienasgrāmatā, viņš negatīvo enerģiju pārnes uz papīru. Tāpēc dienasgrāmatu rakstīšana palīdz terapeitiski atgūt iekšējo līdzsvara izjūtu un to atzīst arī psihologi. Savukārt ugunij piemīt spēja transformēt negatīvo enerģiju neitrālā enerģijā. Tāpēc nav ieteicams uzglabāt dienasgrāmatas, kur ir rakstīti pārdzīvojumi, bet gan tās sadedzināt, jo citādi negatīvā enerģija ir blakus. Jo spēcīgāki pārdzīvojumi aprakstīti dienasgrāmatā, jo spēcīgāka negatīvā enerģija tiek uzglabāta līdzās.
Šī iemesla dēļ es iesaku dienasgrāmatās rakstīt tikai patīkamus notikumus, bet negatīvos notikumus rakstīt uz lapām, kas pēc tam tiek sadedzinātas.
Parasti pēc lapu sadedzināšanas fiziski izjūt tādu kā atvieglojuma izjūtu. Tas nozīmē, ka ir izdevies no ķermeņa atbrīvot negatīvo enerģiju.
Dzīvoklī lapas var sadedzināt kādā metāla traukā, pelnus noskalojot ar ūdeni un izlejot kanalizācijā. Metāla trauku, kur tika dedzinātas lapas, nelietot ēdiena gatavošanai. Vislabāk šo metāla trauku izmantot tikai lapu dedzināšanai, bet pēc katras dedzināšanas trauku rūpīgi nomazgāt ar ūdeni un attīrīt ar uguns liesmu, piemēram, sveces liesmu.
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu vadītājus piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “PIRMSSKOLAS VADĪTĀJU STRATĒĢISKĀS DOMĀŠANAS ATTĪSTĪBA” attālināti, 29.01.2025 Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu (PII) vadītāju stratēģiskās domāšanas kompetenci. Mērķa grupa: PII vadītāji un to vietnieki. Lasīt vairāk …
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu personālu piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “CILVĒCISKĀS VĒRTĪBAS PIRMSSKOLĀ” attālināti Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu (PII) personāla kompetences cilvēciskajās vērtībās un cilvēciskajās īpašībās. Mērķa grupa: PII personāls. Programmas saturs: Vispārcilvēciskās Lasīt vairāk …