Kāpēc nevaru izveidot veselīgas attiecības? 25.08.2016
Dārta jautā: Jau daudzus gadus izveidoju/iesaistos attiecībās, kuru rezultātā pamet mani. Pati kaut kā neapzinoties izvēlos otru pusīti, kura mēdz būt negatīvi noskaņota, ar problēmām, vienaldzīga attiecībās pret mani vai ar interesi tikai uz seksu, bez intereses uz manu personību. Un es arī piekrītu brīvajām attiecībām, psiholoģiski smagām attiecībām, rezultātā sev darot pāri, un sanāk, ka apzināti ļauju sev darīt pāri. Pati sevi uzskatu par pozitīvu un optimistiski noskaņotu cilvēku, un vienmēr cenšos arī savā otrajā pusītē ieviest šo pozitīvismu un kaut kā palīdzēt, beigu beigās šis cilvēks pamet mani un uzreiz uzsāk jaunas, veiksmīgas attiecības ar citu sievieti. Un tā tas atkārtojas katru reizi, es piesaistu šāda tipa cilvēkus un nesaprotu, ko lai mainu, kā lai izvēlos cilvēku, kurš mani mīlētu? Kāpēc piesaistu šāda tipa cilvēkus un izvēlos tieši viņus ? Varbūt mans dzīves uzdevums ir palīdzēt šiem cilvēkiem? Kāpēc nevaru izveidot veselīgas attiecības, kāpēc apzināti izvēlos un ļauju darīt sev pāri, jo visu attiecību laiku apzinos
situāciju, bet neko lietas labā nedaru. Nemīlu sevi?
Elvita Rudzāte atbild: Gudrs ir tas cilvēks, kas no savām kļūdām mācās. Ja Dārta ir sapratusi, ka iesaistīšanās intīmās attiecībās bez mīlestības noved pie vienāda rezultāta visos gadījumos – pie attiecību izjukšanas, tad kāpēc viņa turpina šo kļūdu atkārtot? Ja Dārta lasa portālu Domātājs, tad viņa noteikti kādā rakstā ir izlasījusi, ka intīmo attiecību uzsākšana pat neplānojot reģistrēt attiecības, ir Dievišķā likuma pārkāpums. Dārta tā arī nav sapratusi, ka veidojot attiecības, vispirms tās ir jāattīsta garīgi,t.i., jāizveido ar partneri garīgā tuvība, bez intīmas tuvības, un tikai tad, kad abi partneri ir sapratuši, ka vēlas kopā veidot ģimeni, tikai tad var atļaut augstāko attiecību svētlaimi – intīmo tuvību savstarpējā mīlestībā. Dārtai ir jāiemācās pareizi attīstīt attiecības, ievērojot Dievišķos likumus un iemācoties patiesi mīlēt. Iesaku Dārtai noklausīties manis vadītos e-seminārus “Piedošanas mācība”, īpaši 12.-18.nodarbības.