Pārsvarā cilvēki nedomā par savām apgūstamajām mācībām, jo neapgūst Dievišķo zinātni un neizprot galveno dzīves jēgu – kāpēc esam nākuši iemiesojumā. Apzināti par mācību izpratni sāk domāt tikai tie, kas apgūst Dievišķo zinātni, kā piemēram, visi tie kas mācās izglītības programmā DOMĀTĀJS, kur neapgūtām mācībām tiek pievērsta īpaša uzmanība, kā arī tie, kas saskaras ar dzīves pārbaudījumiem un cenšas izprast, kāpēc ar viņiem notiek tas, kas notiek. Vairums cilvēku nezina, ka visas dzīves grūtības, problēmas, nelaimes, ciešanas ir tikai neapgūtās mācības, kuras pienācis laiks izprast. Neapgūtās mācības ir viegli noteikt. Nepieciešams tikai papīrs, kur pierakstīt visu to, kas kaitina citos cilvēkos un dzīves situācijās. Viss, kas tevi kaitina, ir tavas neapgūtās mācības.
Par laimi cilvēks pie atziņām nonāk arī pats pēc savas pieredzes, t.i., viņš tik ilgi saskaras ar vienām un tām pašām problēmām (neapgūtām mācībām) līdz sāk domāt, kāpēc tās ik pa laikam vai visu laiku viņu piemeklē. Tā ir tā saucamā neapzinātā mācību apguve. Viņš nespēs nosaukt mācības vārdos, bet viņš vienkārši kaut ko sapratīs un mainīs savu attieksmi pret notiekošo. Tiklīdz cilvēks ir sapratis neapgūto mācību kaut vai neapzinātā līmenī un mainījis attieksmi pret konkrēto problēmu, tā skolotājs (problēma) atkāpjas.
Ja mācība ir izprasta, tā vairs nekad neatgriežas. Tomēr jāņem vērā, ka Dievs mūs pārbauda vairākkārtīgi, t.i., to vai mēs patiešām esam mācību izpratuši, mums ir jāpierāda vairākas reizes nonākot vienā un tajā pašā situācijā. Citiem vārdiem sakot, problēmas cikliski atkārtojas. Dzīves pārbaudījumus jeb problēmas var iedalīt testos un eksāmenos. Testi ir vieglāki pārbaudījumi. Eksāmeni ir grūtāki pārbaudījumi.
Katrs dzīves tests ir jānokārto 12 reizes, katrs dzīves eksāmens ir jānokārto 7 reizes. Ja visas reizes tests vai eksāmens ir nokārtots sekmīgi, tad problēma atkāpjas uz visiem laikiem un cilvēkā veidojas uzkrājums – dzīves gudrība, kura tiek paņemta līdzi uz nākamajām dzīvēm. Tātad cilvēks dzīvi nav nodzīvojis veltīgi, viņš ir kļuvis dzīves gudrāks un šo gudrību saglabā arī nākamajās dzīvēs. Tāpēc garīgā izaugsme ir galvenā mūsu dzīves jēga, jo mēs visi esam nākuši iemiesojumā, lai veidotu jaunus uzkrājumus (dzīves gudrību) un atstrādātu slikto karmu, lai turpinātu evolūciju daudz augstākos līmeņos.
Tie, kuri nevēlas mācīties, tie pamazām degradējas un evolūcijas turpināšana, kad viņi visas piedāvātās iespējas ir izsmēluši (evolūcijas kredīts iztērēts), viņiem tiek liegta un par tālāko viņu likteni lemj Karmas Valde. Tieši tāpēc nevajag vieglprātīgi izturēties pret doto iespēju būt iemiesojumā un mācīties, kas mums visiem šobrīd ir dota. Kādam tā var būt pēdējā iespēja.
Lai izprastu neapgūtās mācības, nepieciešams pārzināt Dievišķos likumus un mācības. Dievišķo likumi un mācības ir dažādiem vārdiem pierakstīti svētajās grāmatās, bet ne visi spēj uztvert rakstīto. Tāpēc svarīgi, ja ir kāds dzīves izpratnes skolotājs, kas spēj izskaidrot neapgūtās mācības. Sokrata tautskolā Dievišķo likumu un mācību apguve notiek izglītības programmā DOMĀTĀJS. Var mācīties, uzdodot jautājumus portālā Domātājs.lv, bet jautājumā ne vienmēr var visu aprakstīt, tāpēc svarīgi klausīties e-seminārus, kas ir pieejami youtube un lasīt skaidrojošos rakstus un grāmatas. Iespēju ir daudz, nepieciešama tikai vēlēšanās.
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu vadītājus piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “PIRMSSKOLAS VADĪTĀJU STRATĒĢISKĀS DOMĀŠANAS ATTĪSTĪBA” attālināti, 29.01.2025 Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu (PII) vadītāju stratēģiskās domāšanas kompetenci. Mērķa grupa: PII vadītāji un to vietnieki. Lasīt vairāk …
Sirdsapziņas skola aicina pirmsskolas izglītības iestāžu personālu piedalīties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā “CILVĒCISKĀS VĒRTĪBAS PIRMSSKOLĀ” attālināti Programmas mērķis: Attīstīt pirmsskolas izglītības iestāžu (PII) personāla kompetences cilvēciskajās vērtībās un cilvēciskajās īpašībās. Mērķa grupa: PII personāls. Programmas saturs: Vispārcilvēciskās Lasīt vairāk …