Par reinkarnāciju un ne tikai – trešais turpinājums 25.11.2012
Sākums publicēts 02.11.2012.
Pirmais turpinājums publicēts 09.11.2012.
Otrais turpinājums publicēts 16.11.2012.
Jaunais laiks
Jaunā izglītība
Izglītība, neatkarīgi no tā, kādas ievērojamas izmaiņas tajā ir notikušas vēstures gaitā, tās būtība vienmēr ir bijusi – mācība par to, kā mācīties uz Zemes.
Izglītībai ir jāpalīdz mums adaptēties šai pasaulei, apzināti mācīties, kā dzīvot šajā pasaulē, lai saprastu sevi un visu pārējo kopumā.
Problēma, kura sabiedrībai šobrīd ir jārisina – „Ko man iesākt ar šiem Indigo bērniem? Vai mums būtu jāaizliedz viņiem piekļuve skolai, lai pasaule viņus iznīcina? Ko pieaugušajiem iesākt ar Indigo bērniem un, kas Indigo bērniem būtu jāiesāk ar pieaugušajiem?”
Indigo bērni ir ieradušies, lai veiktu to transmutāciju, uz kādu viņi ir spējīgi, tāpēc viņi gatavojas to darīt iesākumā caur to, kas, kā mēs uzskatām, – ir bezdarbība.
Bezdarbības (nedarīšanas) mērķis ir – apturēt sociuma plūsmu, apturēt kustību, tas līdzinās atbildes reakcijai, kādu var sagaidīt Indigo revolūcijas veidā. Kaut kā jauna radīšanas ideja – nav pirmā indigo reakcija. Pirmā reakcija ir – vienkārši apsēsties un neko nedarīt, lai nelīdzdarbotos sistēmai.
Tādejādi pielāgot indigo bērnus izglītībai un sabiedrībai ir ļoti sarežģīti. Tie ir sarežģījumi, ar kuriem pieaugušajiem nāksies sastapties vismaz tuvākajos divos gadu desmitos. Tad cilvēki sāk redzēt, ka visāda veida izglītības sistēmas, kādas viņi ir pieraduši izmantot, cietīs krahu – tādā vai citādā veidā. Tāpēc, ka Indigo nav ieradušies uz šo planētu, lai paliktu šeit, – Indigo būtiskas ir tās vibrāciju izmaiņas, kuru saturs viņiem būs vajadzīgs vēlāk. Tādejādi – tas, kas ir jāuzsāk – ir jādod viņiem iespēja izpaust savu radošo pārmaiņu potenciālu vislabākajā iespējamā veidā.
Izglītības sistēmai ir jābūt pilnībā elastīgai attiecībā uz viņu paaudzi, viņu radošajām spējām un darbam uz planētas Zeme. Tādēļ ir nepieciešams atteikties no izglītības sistēmas, pie kādas mēs esam pieraduši, kura balstās uz zubrīšanu, konkurenci, ļaunprātīgu varas izmantošanu, radošuma un radošas pieejas neesamību.
Galvenais, lai mentālais pārvaldītu to, kas nāk no emocijām. Jaunajai sistēmai ir jābalstās uz emocijām, tā ir apmācība caur eksperimentēšanu un atklājumu izdarīšanu, kas veicinās integrāciju. Lūk, kas palīdzēs labāk pielāgoties indigo vibrācijām, jo mums nav sistēmas, kas nepastarpināti veic cilvēku apmācīšanu.
Tā ir uzskatāma par daudzveidīgu/daudzpusīgu sistēmu, kura pieļauj jebkāda veida sistēmu izmantošanu: seno, mūsdienīgo un pat nākotnes. Tā ļauj paplašināt pasaules uztveres mācības koncepciju, kas ir uzskatāma par kaut ko daudz lielāku/plašāku, nekā tikai vienkārši apmācība. Tā ļauj cilvēkam sajust integritāti/viengabalainību no piedzimšanas brīža līdz nāves brīdim. Tā ļauj jebkurai pedagoģiskai sistēmai apvienoties un diskutēt, nevis ar mērķi – radīt jaunu skolu, bet lai radītu jaunu apmācību veidu. Tā ies vēl tālāk, pie kā jebkuram no mums vajadzētu nonākt un kā dēļ strādāt/darboties izglītības jomā.
Lūk, kāpēc patiesībā Indigo un Kristāliskie ir atnākuši šurp: mācīties un palīdzēt mācīt. Lai mācītos un palīdzētu mācīt, un nekam vairāk.
Kā mēs uzzinājām par ekosistēmām? – Apmeklējot mežu vai no fotogrāfijām grāmatās?
Kā mēs uzzinājām par to, kā izmantot mūsu ķermeņus? – Dejojot un rotaļājoties vai izlasot par to klēpjadatora samudžinātajos vārdos?
Kā mēs apguvām valodu? – caur lasīšanu un rakstīšanu jeb tomēr esot saskarsmē ar grupu?
Kā mēs uzzinājām par Pitagora teorēmu? – Iegaumējot formulas jeb tādā pat veidā, kā pats Pitagors?
Mēs zinām, ka Zeme riņķo ap Sauli, taču – vai mēs jebkad esam raudzījušies debesīs, cenšoties saprast – kāpēc tā?
Tā notiek mācīšanās – caur praksi un pieredzi, bet nevis teoretizējot. Teorijas noder tikai tad, kad ir būtiski saprast daļu no tā, kas tiek pētīts/apgūts. Indigo bērniem nav jāmāca bezjēdzīgas lietas, tādas, kā: mācība par kauliem, kas veido ķermenī; par visu elementu uzbūvi mobilajos telefonos vai augstāko matemātiku.
Mēs – esam Būtnes (Indigo/Kristāliskie), kuras nāk no 6 līdz 13 dimensijām, lai veicinātu 5-to un 6-to dimensijas, atrodoties 3-šajā dimensijā. Ja klasē mums cenšas iemācīt 2-rās dimensijas matemātiku, kad mēs darbojamies 5-tajā, tas neapšaubāmi ir sarežģīti. Tā, ka visam, kas tiek mācīts, ir jābūt pielietojamam ikdienas dzīvē, jo tāds patiesībā ir mūsu darbs.
Tagad pasauli ir iespējams novērot četrās dimensijās – tas ir platums un riņķveida virziens uz visām pusēm. Tāpēc, skolas tāfeles izmantošana informācijas nodošanai nav pārāk veiksmīga ideja, būtu jāizmanto sienas. Tas ir labs instruments – visi bērni mēdz aprakstīt sienas.
Turklāt viņiem (Indigo un Kristāliskajiem bērniem) ir jāmāca nebaidīties no dabas, tumsas, pērkona, vēja. Tas viņiem ļoti palīdzētu virzībā uz viengabalainības/integritātes apgūšanu, bet nevis lietu sadalīšanai pretstatos. Taču pats galvenais – lai viņiem ar to palīdzētu tikt galā vecāki un skolotāji. Viņi ir pirmie, kuriem ir jātiek galā ar saviem vecajiem priekšstatiem par komunikabilitāti. Tas nozīmē, ka vecāki mums … pārstāj būt par vecākiem. Vecākiem patiesībā ir jākļūst par pavadoņiem. Jāvada mūs caur dzīvi, taču nenorādot, kas un kā mums ir jādara. Viņiem ir jāsniedz padomi, kā kaut ko labāk izdarīt, tādā veidā, it kā viņi būtu mūsu pavadoņi vai kompanjoni.
Tas pats ir arī attiecībā uz skolotājiem – viņiem nav jābūt tiem, kuri jums saka, kas jums ir jāmācās. Skolotājam ir jābūt tam, kurš mācās kopā ar savu studentu, jābūt ceļabiedram mācību procesā. Tam, ar kuru var pastrīdēties, lai kaut ko uzzinātu, un nav nozīmes, cik daudz, kā viņi domā, viņi zina par kaut ko, vienmēr ir kaut kas jauns – apdomāšanas vērts. Un tas ir jāapgūst sadarbojoties. Tādejādi, ņemiet vērā, ka vecākiem ir jākļūst par gidiem, bet skolotājiem – par kompanjoniem.
2012.gads
Saskaņā ar Maiju indiāņu kalendāru, laiks sadalās ciklos, kuriem ir sākums un ir beigas. Turklāt citās kultūrās tāpat arī tiek aprēķināti cikli, caur kuriem virzās cilvēce. Tās visas ir aprēķinājušas precīzus datumus, kad mainīsies Laikmets/Ēra.
Laikmets/Ēra, kurā mēs atrodamies šobrīd, saskaņā ar kalendāriem beidzas 2012.gada 21.decembrī. 2012.gads – tas ir gads par, kuru tagad tik daudz runā, par 2012.gada 21.decembri jo īpaši – tā ir saulgriežu diena. Tas ir tad, kad Saule ieiet Pavasarī. Uz Zemes Dienvidu puslodē pavasaris sākas 21.septembrī. Saule ieies savā pavasara periodā, tā, ka – tā sāks plaukt.
Mans padoms 2012.gadam: palieciet visi pilnīgi mierīgi, jo nav jābaidās no tā, kas var notikt. Nav nemaz obligāti, ka notiks kaut kas katastrofāls vai sensacionāls. Tas vienkārši ir saulgriežu laiks. Izmaiņas var būt sajūtamas kādas dienas iepriekš vai kādas dienas vēlāk. Pavasaris sākas ar „Pavasara” dienu, tomēr puķes sāk ziedēt nedēļu pirms pavasara saulgriežiem. Turklāt ir vēl arī aukstas dienas pēc pavasara saulgriežiem.
Tādejādi mums nav jādomā, ka 2012.gads ir absolūta pārmaiņu „diena un nakts”. Tie vienkārši ir saulgrieži, kad viss var notikt. Par šo datumu ir runājuši tik daudzi pravieši un cilvēki, taču viss ir atkarīgs no ikviena no mums – kā dzīvo, tāda arī ir realitāte.
Tas, kurš tiecas ieraudzīt apokalipsi, par kuru runā tik daudzi cilvēki, to arī ieraudzīs. Viņš dzīvos ar to un to arī sajutīs. Tas, kurš dzīvo saskaņā ar savu sirdsapziņu un savu sirdi, tas nedzīvos apokalipsē. Un nevis tāpēc, ka citplanētieši viņu izglābs, bet tāpēc, ka viņš neredzēs apokalipsi kā kaut ko graujošu, bet gan kā iespēju pārmaiņām.
Tās vienkārši ir pārmaiņas. Pat vārds „apokalipse” nozīmē sekojošo: „tas ir tas, kas notiks pēc …”. Tās ir pārmaiņas, tā, ka nebaidieties. Nebaidieties. Neticiet dabas katastrofām, par kurām cilvēki runā, ka tās notiks, jo jūs jau dzīvojat šajā laikā, tas jau ir sācies. Un neviens nesaka: „Tās ir beigas!” Process jau ir sācies. Tas vienkārši ir pārmaiņu laiks. Brīdis, kad termiņš tuvojas nobeigumam. „Saules nakts” beidzas un sākas pavasaris, sāk parādīties rītausma.
Iesākas diena …
Tuvojas milzīgas pārmaiņas vibrāciju izmaiņu dēļ kopā ar elektromagnētiskajām izmaiņām. Mūsu smadzenes, mūsu orgāni, planēta Zeme un pārējās sistēmas mēs izmantojam līdzīgi kā datoru. Tās darbojas pēc elektromagnētiskajiem principiem. Turklāt Saule arī darbojas caur elektromagnētismu, tā, ka Saules gaisma, tai austot, var mainīties.
Kāpēc? Pateikšu pavisam īsi – kad Jūs naktī pamostieties un redzat rītausmu, Jūs variet sajust rīta brīzi un to, ka sāk dziedāt putni. Tā ir pilnīgi cita atmosfēra. Temperatūra pazeminās, bet pēc tam negaidīti paaugstinās. Kas tad īsti notiek? Rītausmas brīdī viss sāk mainīties, atjaunoties. Saule gatavojas iziet cauri tādam pat procesam, tāpat kā rīta brīze, taču brīze ir elektromagnētiska tā karstuma dēļ, kuru rada saule.
Tā, ka sasilšana notiek ne jau cilvēces vainas dēļ, tas vienkārši ir cikls, dabisks process uz Zemes, uz kuras mēs nolēmām iemiesoties, piedzimt, iegūt pieredzi un palīdzēt visiem tiem, kuri nesaprot šīs pārmaiņas.
Nebaidieties no jebkādām izmaiņām jūsu ķermeņa iekšienē, vai, ja jūs esiet sajutuši, piemēram, galvas reiboņus. Neuztraucieties, nekas neuzsprāgs. Varbūt jūs uztversiet lietas, kas notiek aiz normālās redzes robežām.
Iespējams, jūs sajutīsiet savā fiziskajā un emocionālajā struktūrā pēkšņas izmaiņas. Taču tam nevajadzētu Jūs uztraukt.
Turklāt, šīs 3 tumsas dienas, par kurām cilvēki runā … Ja mēs paši esam pakļauti elektromagnētiskajai pārslodzei, tad, protams, elektromagnētiskajās sistēmās arī var rasties traucējumi. Tā, kā – jā, var gadīties, ka gaisma nodziest un iestāsies tumsa uz kādu laika brīdi. Tad, kur ir problēma? Vai tas būs pasaules gals? Problēma ir vispārējā panikā.
Lūk, kāpēc mums ir jāsaglabā miers un nesatricināmība. Tāpēc iesaku: nepalieciet lielās pilsētās, kurās ir daudz cilvēku. Tas nenozīmē, ka katastrofu zona būs tur, kur būs daudz cilvēku, tāpēc, ka tā saka Dievs …, bet tāpēc, ka cilvēki, pat, ja nekas nenotiks, nervozēs tikai tāpēc, ka ir 2012.gads.
Tā, ka mans padoms ir: saglabājiet mieru un šajā periodā necentieties kaut ko uzsākt, labāk centieties saglabāt mieru un gara klātbūtni uz Zemes.
Palieciet pilnībā noenkuroti ar kājām zemē, tā, it kā tās būtu dziļi zemē, jo patiešām, tas ir vienīgais, kas no mums tiek prasīts šajā procesā. Ja pūš vējš, mums ir jāstāv ļoti stingri, lai mūs neaizpūstu līdzi. Tas ir vienīgais, kas mums ir jādara tagad: saglabājiet mieru..
Kas būs pēc tam
Pēc 2012.gada un nākamajos 50 gados ir sagaidāmas ļoti būtiskas pārmaiņas. Tās notiks ekonomikā, politikā un sabiedrībā ar mērķi – radīt pasaulē jaunu realitāti. Viss mainīsies.
Notiks lielas izmaiņas iedzīvotāju migrācijā saistībā ar izmaiņām pašā ekonomikā un apgādē ar pārtikas produktiem. Cilvēki būs spiesti pārbraukt un jaunām pilsētām. Poli gala rezultātā izkusīs, kā par to jau daudzi tika teikuši, tāpēc pacelsies ūdens līmenis okeānos. Ne tikai piekrastes joslā, bet arī iekšējos ezeros ūdens līmenis celsies. Politikā, iespējams, radīsies nelielas sociālās nekārtības.
Turpmākie 50 gadi būs pārejas procesa gadi. Tie, kuri saka, ka 2012.-2014. gados sāksies miera un mīlestības laikmets, kļūdās – tas tā nav. Bet tie, kuri saka, ka būs beigas, pilnīga iznīcība un haoss – arī kļūdās. Vienkārši notiks pārmaiņas, katrs cilvēks ieraudzīs to, ko gribēja ieraudzīt.
Vēlāk viss sāks pašorganizēties un Kristāla, Zelta un Platīna bērni sāks organizēt jaunu struktūru no 2040.-2050. gadiem. Tā nostiprināsies 2080.-2090. gados – tie ir gadi, kad mēs pilnībā ieiesim Jaunajā Laikmetā, kas tiek dēvēts par Ūdensvīra Laikmetu. Ūdensvīra Laikmets vibrāciju ziņā jau ir sācies, taču vēl nav sācies nedz ģeoloģiskajā, nedz astroloģiskajā līmenī. Mums nav jāgaida krasas izmaiņas pārmaiņas periodā no Zivju Laikmeta uz Ūdensvīra Laikmetu.
Lūk, kas jums vēl ir jāņem vērā attiecībā uz nākotni: neviens negribēs apvienoties grupās, viss būs ļoti individuāli. Tāpēc, ka viss ies savu īpašo ceļu. Tā darbojas Ūdensvīra Laikmets. Evolūcija būs iekšēja nevis ārēja. Turpmākajos 100 gados būs nepieciešams īstenot iekšējo pāreju un šis process būs individuāls katram cilvēkam. Tas, kas būs saskatāms ārpusē, vienkārši būs atspulgs tam, kas atrodas iekšienē.
Bībele Lūkas evaņģēlijā 22:10, Jēzus saka saviem Mācekļiem: Un Viņš tiem sacīja: “Lūk, pilsētā ieejot, jums nāks pretī cilvēks, ūdens krūzi nesdams; eita tam pakaļ tai namā, kur tas ieiet….”
Šis fragments skaidri paredz pāreju no zvejnieku laikmeta (Zivju Laikmets) uz ūdens nesēja laikmetu (Ūdensvīra Laikmetu).
Zivju Laikmetu raksturo nepieciešamība pēc grupas vadītāja – cilvēka, kurš zina vai saprot ceļu. Šodien, pārejas periodā, daudzi gaida Mesiju, to, kurš vedīs viņus sev līdzi. Taču Ūdensvīra laikmetā, katrs pats sevi ved/vada. Ikviens atradīs visas atbildes sevī pašā. Nav meistaru, kuriem būtu jāseko. Nevienam nav mums jānorāda, kurp mums iet.
Tagad mums skološanai esam mēs paši, bet kā? Kurš ir tas labākais no skolotājiem, kurš pateiks mums, kā to izdarīt? Tie ir tie meistari, kuri nekad nav pļāpājuši, un tieši tāpēc – viņi ir labākie meistari. Koki – ir tie, kas var mums parādīt vislabāko veidu, kā dzīvot uz šīs planētas, ar savām dziļajām saknēm zemē, ar savu taisno stumbru, kurš novada visu gaismu no Saules Zemē… un sniedz skābekli visiem ap sevi tā, ka cilvēki, pateicoties tam, var dzīvot.
Vienkārši, meditācijas veidā, neaizverot acis un raugoties uz koku, jūs sapratīsiet, par ko es runāju. Viņi bija pirmie, kas piesaistījās gaismai, un šai gaismai ir apzināti jāatgriežas atpakaļ uz planētas. Tā, ka esiet kā koki un atgrieziet Debesis atpakaļ uz Zemi.
Autors: Matias de Stefano
http://talk.reincarnationics.com/blog/vi…
http://to-be-free.ru/2011/06/28/matias1/
http://to-be-free.ru/2011/06/30/matias2/
No krievu valodas tulkoja Sandra Šņoriņa
http://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?f_tid=4010898
http://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?f_tid=4013667
http://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?f_tid=4016873
http://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?f_tid=4018683