Vai Izglītības un zinātnes ministre tiešām saprot kādas sekas būs viņas virzītajai politikai? 11.10.2023
Esmu skatījusies vairākas intervijas ar Izglītības un zinātnes ministri A. Čakšas kundzi un mani pārsteidz viņas uzskati un redzējums problēmu risināšanai diemžēl ne labā nozīmē. Ministre uzsvēra, ka mācību materiālos nedrīkst parādīties nekāda ideoloģija. Piekrītu, ka ideoloģijas ir dažādas, uzskati ir dažādi, bet vai pareizi ir sabiedrību attīstīt bez ideoloģijas? Kur nonāks sabiedrība bez ideoloģijas? Atbilde: HAOSĀ, bet haoss iznīcina valsti.
Līdzībās runājot, psiholoģijā ir veikti pētījumi kā jūtas bērni, kuri tiek audzināti bez jebkādām robežām un kā jūtas bērni, kuriem tiek ierādītas stingras robežas. Izrādās, ka bērni bez jebkādām robežām ir apjukuši un nelaimīgāki nekā bērni, kuriem neļauj pārkāpt noteiktās robežas.
Es personīgi atbalstu cilvēka iekšēju brīvību, bet tikai tādu brīvību par kuru cilvēks uzņemas atbildību. Šobrīd kā lavīna nāk uz Latviju informācija no citām valstīm par bērniem, kas nejūtas labi savā ķermenī un vēlas mainīt savu dzimumu. Patiesībā šie bērni ir apjukuši no tā kas notiek viņu dzīvē un vaino tajā savu ķermeni, jo nespēj sevi mīlēt un izprast dzīvi. Šo problēmu ir iespējams risināt, ja bērniem drīkstētu skaidrot dzīvi pieturoties pie ideoloģijas.
Sabiedrībā daudz tiek diskutēts par to kā risināt vardarbības problēmu izglītības iestādēs? Ir ieteikums palielināt psihologu un sociālo pedagogu skaitu, bet tas neko nelīdzēs, jo bērnu apjukums bez ideoloģijas tikai pieaugs un vardarbība izglītības iestādēs pieaugs, jo esošā izglītības politika ir veidot lielas skolas un lielas klases, nepadomājot par bērniem, kuri slikti jūtas lielās skolās un lielās klasēs. Šo bērnu skaits tikai pieaug. Rindas pie bērnu psihologiem tikai pieaug un diemžēl arī tie, kas tiek pie psihologa ne visi atrisina savas iekšējās problēmas.
Diemžēl bez ideoloģijas nav iespējams risināt vardarbības problēmu. Kamēr bērniem netiks skaidrots Cēloņu-seku likums un Atdzimšanas likums, tikmēr bērni neuzņemsies atbildību par savu rīcību neskatoties uz to, ka skolās tiek mācīts uzņemties atbildību, bet tie paliek tukši vārdi, jo bērni neaizdomājas par to, ka visām viņu izvēlēm būs sekas.
Vakar TV redzēju sižetu, kur paziņoja, ka Valsts izglītības un satura centra eksperte, kas publiski pauda viedokli par krievu valodu, tika atlaista no darba. Es redzēju TV sižetu, kur eksperte pauda viedokli par krievu valodu un es nespēju izprast, kāpēc viņa bija jāatlaiž no darba, ko viņa tādu pateica, lai saņemtu tik smagu sodu? Es nespēju saprast, kāpēc krievu valoda ir vainīga pie Putina režīma agresijas? Vai Latvija pārņem Putina režīma metodes, atlaižot no darba visus tos, kas domā citādi? Vai pēc laika sāks likt cietumos citādi domājošos? Kurp mēs ejam? Vai Izglītības un zinātnes ministre tiešām saprot kādas sekas būs viņas virzītajai politikai?
Sokrata tautskola aicina piedalīties Elvitas Rudzātes vadītā atbalsta grupā “Dzīves analīzes un neapgūto mācību stundu noteikšanas prakse”, attālināti ZOOM platformā. Dalībniekiem būs iespēja: Iepazīties ar dažādu dzīves problēmu, tanī skaitā slimību izveidošanās cēloņiem. Veikt dzīves analīzi, Lasīt vairāk …
Sokrata tautskola aicina piedalīties dzīves izpratnes skolotājas Elvitas Rudzātes vadītā apziņas līmeņa paplašināšanas 22. seminārā “KĀ IZKĻŪT NO REINKARNĀCIJAS RATA?”, 2024.gada 23. decembris, plkst.19.00, attālināti, ZOOM platformā. Mēs dzīvojam ļoti skaudrā pārmaiņu laikā, kad Zivs laikmets negrib Lasīt vairāk …